Konferencja 21 maja 2009 na temat: "Dystrybucja - źródło sukcesu lub porażki rynkowej"Redakcja fresh & cool market zaprasza do dyskusji o wadach i zaletach dystrybucji FMCG w Polsce. Najlepsi eksperci, ciekawe i kontrowersyjne opinie - już 21 maja 2009 "Dystrybucja - źródło sukcesu lub porażki rynkowej"
Organizator: fresh & cool market;
Partner Merytoryczny: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Katedra Transportu; Partner Branżowy:PFPŻ, POHiD; Grupa docelowa: konferencja dla producentów, dystrybutorów i hurtowników żywności w Polsce;
Miejsce: EXPO XXI, 21 maja 2009 Warszawa, Targi IFE; Liczba spodziewanych gości - 200 osób;
Udział w konferencji jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.
Potwierdź swoją obecność już dziś wysyłając e-maila na adres: marketing@fcmarket.pl
Program konferencji:
11.00–13.00 Panel dyskusyjny Dystrybucja a strategia producenta – którędy do klienta? Tezy do dyskusji: • Na ile dystrybucja wiąże się ze strategią marketingową wykreowaną przez przedsiębiorstwo? • Czy skala i charakter produkcji przedsiębiorstwa wpływają na wybór strategii dystrybucji? • W jakim stopniu wielkość asortymentu decyduje o wyborze kanałów dystrybucji? • Czy specyfika branży w znaczący sposób wpływa na budowę strategii dystrybucyjnej w przedsiębiorstwie? • Dystrybucja własna czy outsourcing? • Jak wygląda sytuacja outsourcingu usług dystrybucyjnych w Polsce? • Na ile jest to zjawisko powszechne? Dobre i złe strony obydwu rozwiązań. • Co daje własna dystrybucja w konfrontacji z konkurencją, ile kosztuje? • W jakim stopniu sprawna dystrybucja i logistyka dają przedsiębiorstwu przewagę konkurencyjną na rynku?
Moderator panelu: Małgorzata Białasiewicz, redaktor naczelna miesięcznika fresh & cool market
Uczestnicy panelu: producenci, dystrybutorzy, hurtownicy, analitycy rynku, eksperci.
13.00–13.15 Przerwa
13.15–15.15 Panel dyskusyjny Czy istnieje polski model dystrybucji FMCG? • Czy wyniki uzyskane w I kwartale 2009 r. stanowią sygnał uzasadniający korektę strategii producentów i dystrybutorów na rynku FMCG? • Czy istnieje kultura dystrybucji w Polsce? • Czy klienci usług preferują wysoką jakość funkcjonowania fizycznych kanałów dystrybucji z zapewnieniem ciągłości sprzedaży? • Standardy w systemach dystrybucji. • Drogi rozwoju rynku hurtowego w Polsce. • Rynek hurtowy jest w trakcie dynamicznej konsolidacji. Co z tego wyniknie i jaki będzie jego ostateczny kształt? • Prognozy rozwoju rynku.
Moderator panelu: prof. dr hab. Wojciech Paprocki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Katedra Transportu Uczestnicy panelu: dystrybutorzy, hurtownicy, producenci, analitycy rynku, eksperci.
Udział w konferencji jest bezpłatny. Osoby zainteresowane uczestnictwem w konferencji prosimy o kontakt - p. Monika Jonczak: tel. 022 45 70 326, tel. kom. 512 14 81 01, marketing@fcmarket.pl
Pobierz pełną informację o konferencji Fresh & Cool Market
pełna lista aktualności
|