Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Konferencja 21 maja 2009 na temat: "Dystrybucja - źródło sukcesu lub porażki rynkowej"
Redakcja fresh & cool market zaprasza do dyskusji o wadach i zaletach dystrybucji FMCG w Polsce. Najlepsi eksperci, ciekawe i kontrowersyjne opinie - już 21 maja 2009 "Dystrybucja - źródło sukcesu lub porażki rynkowej"
Organizator: fresh & cool market;
Partner Merytoryczny: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Katedra Transportu; Partner Branżowy:PFPŻ, POHiD; Grupa docelowa: konferencja dla producentów, dystrybutorów i hurtowników żywności w Polsce;
Miejsce: EXPO XXI, 21 maja 2009 Warszawa, Targi IFE; Liczba spodziewanych gości - 200 osób;
Udział w konferencji jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.
Potwierdź swoją obecność już dziś wysyłając e-maila na adres: marketing@fcmarket.pl


Program konferencji:

11.00–13.00 Panel dyskusyjny
Dystrybucja a strategia producenta – którędy do klienta?

Tezy do dyskusji:
• Na ile dystrybucja wiąże się ze strategią marketingową wykreowaną przez przedsiębiorstwo?
• Czy skala i charakter produkcji przedsiębiorstwa wpływają na wybór strategii dystrybucji?
• W jakim stopniu wielkość asortymentu decyduje o wyborze kanałów dystrybucji?
• Czy specyfika branży w znaczący sposób wpływa na budowę strategii dystrybucyjnej w przedsiębiorstwie?
• Dystrybucja własna czy outsourcing?
• Jak wygląda sytuacja outsourcingu usług dystrybucyjnych w Polsce?
• Na ile jest to zjawisko powszechne? Dobre i złe strony obydwu rozwiązań.
• Co daje własna dystrybucja w konfrontacji z konkurencją, ile kosztuje?
• W jakim stopniu sprawna dystrybucja i logistyka dają przedsiębiorstwu przewagę konkurencyjną na rynku?

Moderator panelu:
Małgorzata Białasiewicz, redaktor naczelna miesięcznika fresh & cool market

Uczestnicy panelu:
producenci, dystrybutorzy, hurtownicy, analitycy rynku, eksperci.

13.00–13.15 Przerwa

13.15–15.15 Panel dyskusyjny
Czy istnieje polski model dystrybucji FMCG?

• Czy wyniki uzyskane w I kwartale 2009 r. stanowią sygnał uzasadniający korektę strategii producentów i dystrybutorów na rynku FMCG?
• Czy istnieje kultura dystrybucji w Polsce?
• Czy klienci usług preferują wysoką jakość funkcjonowania fizycznych kanałów dystrybucji z zapewnieniem ciągłości sprzedaży?
• Standardy w systemach dystrybucji.
• Drogi rozwoju rynku hurtowego w Polsce.
• Rynek hurtowy jest w trakcie dynamicznej konsolidacji. Co z tego wyniknie i jaki będzie jego ostateczny kształt?
• Prognozy rozwoju rynku.

Moderator panelu: prof. dr hab. Wojciech Paprocki, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Katedra Transportu
Uczestnicy panelu: dystrybutorzy, hurtownicy, producenci,
analitycy rynku, eksperci.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Osoby zainteresowane uczestnictwem
w konferencji prosimy o kontakt - p. Monika Jonczak:
tel. 022 45 70 326, tel. kom. 512 14 81 01, marketing@fcmarket.pl

Pobierz pełną informację o konferencji Fresh & Cool Market


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

 

Komentarze

Dodaj komentarz


Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij