Coca-Cola sponsorem Juliady 2010Dziesięć dyscyplin sportowych, trzydzieści jeden wakacyjnych dni, tysiące młodych krakowian, mnóstwo emocji i pozytywnej energii
- 1 lipca rozpoczęła się w Krakowie dwunasta edycja "Juliady" - Młodzieżowego Festiwalu Sportu, organizowanego od 1999 roku przez Stowarzyszenie "U Siemachy" i Urząd Miasta Krakowa.Głównym sponsorem imprezy już po raz czwarty jest Coca-Cola. - Wsparcie dla tak dużej i ważnej dla Krakowa imprezy sportowo-rekreacyjnej skierowanej do młodych ludzi znakomicie wpisuje się w strategię naszej firmy związaną z promocją ruchu i aktywności fizycznej - mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Coca-Cola Poland Services.
Coca-Cola na całym świecie od lat propaguje aktywny styl życia w ramach swojej strategii "Forma na przyszłość", która obejmuje także odpowiedzialny marketing i sprzedaż, rozwój szerokiej oferty produktów oraz dobrowolne znakowanie swoich napojów systemem GDA, umożliwiającym konsumentom świadomy wybór napojów odpowiadających ich potrzebom oraz zbilansowanej diecie.
Najważniejszym programem, jaki firma realizuje w ramach promowania aktywności fizycznej w Polsce, jest organizowany od 1999 roku szkolny turniej piłkarski Coca-Cola Cup, adresowany do młodzieży. Jest to największy młodzieżowy turniej piłkarski w Polsce i jeden z największych tego typu turniejów prowadzonych przez Coca-Cola na świecie
(Źródło: PR)
pełna lista aktualności
|