POPisowa kampania Oranżady Hellena Musssująca wystartowała!Od 2 czerwca br. Oranżada Hellena Musssująca z nową energią rozpoczęła letnią odsłonę działań w świecie Roblox, uruchamiając kampanię pod hasłem „POPisowe Obby Oranżady Hellena”. Tegoroczna edycja to mieszanka wybuchowej zabawy, angażujących wyzwań i nowości produktowej ̶ Oranżady Strzelającej o smaku gumy balonowej. Celem aktywacji jest dotarcie do młodszych odbiorców poprzez immersyjny świat marki oraz pokazanie Oranżady Hellena jako elementu współczesnego stylu życia ̶ z humorem, dystansem i solidną dawką musssującej frajdy.W grze Roblox, jednej z najpopularniejszych platform gamingowych
na świecie, dzieci mogą wrzucić na luz i po prostu się… POPisać! Tegoroczna
wersja świata Oranżady Hellena została rozbudowana o nowe plansze, kreatywne
misje, konkursy oraz oficjalny sklep z merchem marki. Na graczy czekają też
emocjonujące wydarzenia w ramach wakacyjnego Popi Summer Camp, podczas których będzie można zmierzyć się z
popularnymi influencerami gamingowymi. Wydarzenia transmitowane będą na żywo na
YouTube.
TikTok z POPisem i codzienne wyzwania w social
mediach
Równolegle z działaniami w Robloxie kampania
prowadzona jest w social mediach. Na TikToku pojawi się specjalna POPisowa
nakładka umożliwiająca sterowanie Popim, brand hero marki, za pomocą głosu, naśladując wybuchowe dźwięki! W
codziennej komunikacji pojawią się też konkursy, eksperymenty, zabawy i
inspiracje, które mają za zadanie wciągnąć społeczność w świat Oranżady Hellena
Musssująca i uczynić ją bohaterką codziennych letnich przygód.
Nowość! Oranżada Strzelająca o smaku gumy
balonowej
Tegorocznym hitem lata jest Oranżada Strzelająca
o smaku gumy balonowej, która zaskakuje smakiem, zachwyca formą i dosłownie
strzela energią.
Wirtualny świat, zaangażowanie influencerów,
codzienna obecność w social mediach i letnia nowość produktowa ̶ to zestaw, który pozwala nam budować nowoczesną
i przyjazną dzieciom markę, która nie tylko bawi, ale też zachęca do dzielenia
się pozytywnymi emocjami - podkreśla Joanna
Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Za markę Oranżada Hellena Strzelająca odpowiada
Aleksandra Prusiewicz - Junior Brand Manager w firmie Colian. Realizację
kampanii powierzono agencji SKIVAK, która przygotowała key visual, content,
działania digitalowe oraz zajęła się zakupem mediów. Nową wersję gry „Popisowe
Obby Oranżady Hellena” stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty
graficzne i rebranding opakowań opracował Marek Wojcieszyński z agencji
Creative Ideas. Obsługę PR zapewnia
Kolterman Media Communications.
pełna lista aktualności
|