Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Daj się ponieść z Airwaves – ruszyła nowa kampania marki 
Airwaves, marka bezcukrowych gum do żucia z portfolio Mars, odświeża wygląd i pozycjonowanie, prezentując inspirowaną opiniami fanów zintegrowaną kampanię reklamową. W ramach kampanii „Daj się ponieść z Airwaves” („Ride The Airwaves”) marka zaprasza konsumentów na intensywną „przejażdżkę do odświeżenia”.

W Polsce działania w TV, online, mediach społecznościowych i DOOH ruszyły z początkiem kwietnia. Fundamentem kampanii jest pokazanie unikalnego doświadczenia, jakie oferuje Airwaves. Guma zapewnia tak silne mentolowe uderzenie, że przez lata inspirowała konsumentów do tworzenia niezliczonych komentarzy i recenzji online, np. „Żucie @Airwaves to jak wzięcie najgłębszego oddechu ever” oraz „Żucie @Airwaves to jak odkrycie uśpionych supermocy”. Kampania przekształciła organiczny szum internetowy w podstawę kreatywnych, wizualnych metafor, podkreślając rolę lojalnych fanów marki, którym umożliwiono współtworzenie jej wizerunku.   

   

W nastawionym na szybkie tempo życia współczesnym świecie wszyscy doświadczamy momentów znużenia, w których potrzebujemy przełamania monotonii. Airwaves dostarcza, niepowtarzalne intensywne odświeżenie – orzeźwia zarówno oddech, jak i umysł. Nowa kampania „Daj się ponieść z Airwaves” uchwyciła to unikalne doświadczenie, czerpiąc inspirację bezpośrednio od konsumentów. W nowej kampanii marka przypomina wszystkim o sile Airwaves i jej wyrazistym, mentolowym uderzeniu – powiedziała Reka Toth, Senior Brand Manager GUM na Europę Centralną w Mars. 

   

Kampania została stworzona przez T&P we współpracy z EssenceMediacom, Weber Shandwick i Born Social. W jej ramach przygotowano serię spotów prezentujących poprzez surrealistyczne metafory wizualne doświadczenie produktu. Spoty są emitowane w TV, OLV i mediach społecznościowych (Tik Tok, Meta, Reddit). Kampania obejmuje również formaty DOOH oraz działania PR. Całość działań marketingowych potrwa do października. 

 

Linki do kampanii:

RIDE THE AIRWAVES Lung

RIDE THE AIRWAVES Nose

RIDE THE AIRWAVES Ice

 

Daj się ponieść z Airwaves

Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij