Young Leosia ponownie łączy siły z Orbit® RefreshersArtystka młodego pokolenia kontynuuje współpracę z marką Orbit® Refreshers. Od 7 kwietnia Young Leosię będzie można zobaczyć w nowej kampanii reklamowej, w której namawia by „poczuć moc smaku”.Dzięki swojej autentyczności, wyrazistemu
stylowi i muzyce, Young Leosia nieustannie inspiruje generację Z. Artystka konsekwentnie
wytycza nowe trendy na polskiej scenie rapu, przyciągając rzesze fanów na
koncerty i w social mediach. Teraz w ramach kontynuacji współpracy z Orbit®
Refreshers, chce im dostarczyć jeszcze więcej świeżości i energii.
– Fajnie, że ponownie mogę wziąć udział w
kampanii Orbit® Refreshers. Jestem fanką gum Orbit® od dawna, a od ubiegłego
roku dołączyły do nich Orbit® Refreshers. Kolorowa kampania brandu wpisuje się
w mój barwny wizerunek i styl. Nie mogę doczekać się wiosny, będzie się sporo
działo – komentuje
współpracę Young Leosia.
– Kampania pokazuje, że bezcukrowa guma może
być orzeźwiającą przekąską, ale także dać konsumentom chwilę dla siebie. Nasz
produkt to odpowiedź marki na preferencje młodego pokolenia, szczególnie
przedstawicieli generacji Z, którzy lubią eksperymentować i testować nowe
smaki. Bardzo cieszymy się, że kontynuujemy bardzo dobrze przyjętą współpracę
marki z Young Leosią, która wnosi naturalność i energię do kampanii mającej na
celu inspirowanie konsumentów do odkrycia swojego smaku – dodaje Laura Lipska, Senior Portfolio and Activation Manager
Central Europe Gum, Mars Wrigley.
Kampania z udziałem gwiazdy młodego
pokolenia startuje na początku kwietnia, a jej efekty będą widoczne w digitalu
oraz social mediach (You Tube, Tik Tok, Meta, Reddit) do 6 września. W jej
ramach zostaną również udostępnione nośniki DOOH w największych polskich
miastach.
Za przygotowanie strategii i kreacji
odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów –
EssenceMediacom, a działania public relations prowadzi Garden of Words Group.
Link do kampanii: https://youtu.be/75rX5KvgPko
O firmie Mars, Incorporated
Mars Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią
tradycją, która produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty:
wyroby czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i
miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt
(PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w
80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych
entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad. Każda
z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność – inspiruje
w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również przekonanie, że
świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak prowadzimy nasz biznes
dzisiaj.
Więcej informacji
o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com
pełna lista aktualności
|