„Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” nowa kampania wizerunkowaRuszyła silna kampania wizerunkowa marki Śliwka Nałęczowska. Działania, realizowane pod hasłem „Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły” ma na celu komunikację wyróżniających się walorów produktu. Komunikację zaplanowano na okres październik–listopad, w telewizji i internecie.Kampania reklamowa marki będzie realizowana dwuetapowo. Od października
startuje reklama na antenach głównych i tematycznych TVP, Polsat i TVN oraz
platformach VOD. Konsumenci zobaczą najpierw spot 30-sekundowy, do którego po 3
tygodniach dołączy 15-sekundowy. Równolegle z telewizyjną rozpocznie się też kampania
digitalowa obejmująca You Tube, zasięgowe media wizerunkowe oraz ekrany w
centrach handlowych.
Natomiast od listopada,
z wykorzystaniem techniki ASMR (ang. Autonomous Sensory Meridian Response), „smakowite dźwięki” produktu wraz ze
zmysłowym głosem Magdaleny Cieleckiej będą zachęcały do sięgnięcia po Śliwkę Nałęczowską użytkowników
Spotify.
Kampania ma
na celu komunikację wyróżniających się walorów Śliwki Nałęczowskiej: jej unikalność,
zmysłową apetyczność i artystyczną duszę. Spoty zostały przygotowane w
kolorystyce dobrze znanej konsumentom z opakowań pralin obecnych na rynku od
kilku lat, co dodatkowo wzmocni rozpoznawalność marki.
Za nową
kampanię wizerunkową 360 stopni Śliwki Nałęczowskiej wraz z nadzorem nad
produkcją spotu
i prowadzeniem kampanii w mediach społecznościowych odpowiada agencja kreatywna
FCB&theMilkman, część globalnej sieci FCB.
Komunikację PR prowadzi Kolterman Media
Communications.
Linki
do spotów:
30 sec. – (1) SLIWKA spot 30
sec - YouTube
15 sec. – https://youtu.be/GfxPpARy6JU
6 sec. – https://youtu.be/EJFmVINrvRg
pełna lista aktualności
|