Oreo partnerem podcastu „Co powie tata?”. Marka słodkich przekąsek wspiera przyjazne ojcostwoStereotypy dotyczące ojcostwa mogą być bardzo ograniczające i nie oddawać różnorodnych, ewoluujących ról, jakie ojcowie odgrywają w życiu swoich dzieci. Dzięki Oreo to przekonanie odchodzi w zapomnienie. Marka od lat prowadzi szereg aktywacji z okazji Dnia Ojca, a w tym roku została partnerem zainicjowanego przez Onet cyklu podcastów „Co powie Tata?”. Celem podjętej współpracy jest promowanie inkluzywnego podejścia do roli ojców oraz relacji na linii tata-dziecko.„Tata” znaczy tyle samo, co
„mama”
„Co powie Tata” to efekt
współpracy Oreo oraz Onet Rodzina, w którego skład wchodzi między innymi sfera
taty, będąca głosem zaangażowanych mężczyzn w nowoczesny model rodziny. Kampania
zachęca ojców do aktywnego udziału w wychowaniu dzieci, które jest tak samo
ważne, jak matek. W ten sposób przypomina mężczyznom o korzystaniu z urlopów
tacierzyńskich oraz świadomego spędzania czasu z dziećmi.
Męska opowieść o pozytywnym
ojcostwie
Podcast’y dedykowane są doświadczonym
ojcom, jak i tym, którzy dopiero zaczynających swoją przygodę z tacierzyństwem.
Do odcinków zapraszani są nie tylko znani ojcowie, ale również ich pociechy, by
z perspektywy dwóch pokoleń, pokazać, jak ważne jest budowanie relacji na linii
tata-dziecko. To platforma, która tworzy przestrzeń na męską opowieść o
pozytywnym ojcostwie w świecie, w którym więź ojca z dzieckiem jest często
pomijana lub traktowana stereotypowo.
Cieszymy się, że marka Oreo coraz
mocniej angażuje się w tematykę tacierzyństwa. Inicjatywy podejmowane z okazji
Dnia Ojca od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Dlatego naturalne było
dla nas podjęcie kolejnych kroków wspierających ojców oraz nawiązanie
partnerstwa z redakcją Onet. Jesteśmy dumni, że dzięki swoim kampaniom możemy
walczyć z utartymi schematami i umniejszaniu roli ojców w wychowaniu dziecka.
Poprzez swoje działania pragniemy pokazać, że ojcostwo to bardzo
satysfakcjonująca podróż, która wiąże się zarówno z wyzwaniami, jak i chwilami
wielkiego spełnienia. To rola, która może mieć trwały wpływ na rozwój i
samopoczucie dziecka – podkreśla Milena Misiewicz, Brand Manager Oreo. Autorką podcastów jest Dominika Olszyna, redaktor naczelną serwisów Lifestyle i Kultura Onet.pl oraz Ofeminin. Bohaterem pierwszego z nich jest Radosław Majdan, a kolejnych m.in. Damian Michałowsk. Seria będzie składała się z 10 odcinków.
O Mondelēz International
Mondelēz International,
Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum
do żucia i cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 31 miliardów USD w
2022 r., zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w
sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek, takich jak ciastka
Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki
Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w
kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and
Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej
informacji dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu
firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
O Mondelez
Polska
Mondelez Polska jest wiodącą firmą
branży spożywczej w Polsce, obecną na naszym rynku od 31 lat. Zatrudnia ponad
5600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w
Polsce. Bogata oferta firmy obejmuje marki takie jak: czekolady Milka,
Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka Milka, OREO,
belVita, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, rogaliki i przekąski 7 Days oraz
cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz
International, Inc. Pod nazwą Mondelez funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
pełna lista aktualności
|