Zbliża się IX edycja międzynarodowych targów żywności i napojów WorldFood Poland – zarejestruj się już dziś!PFPŻ ZP została Partnerem Instytucjonalnym targów WorldFood Poland 2023, które odbędą się w dniach 18-20 kwietnia w Centrum EXPO XXI w Warszawie, ul. Prądzyńskiego 12/14. Podczas tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną nowości: sektor Packaging i strefa roślinna. W ramach targów tradycyjnie już odbędą się prelekcje i debaty na temat aktualnej sytuacji na rynku spożywczym. Partnerem tytularnym targów WorldFood Poland została KSM-66 Ashwaganda.Wystawcy z całego świata w jednym miejscu
Co roku około
połowa wystawców to producenci i dystrybutorzy z zagranicy. W tym roku możemy
udać się w podróż po smakach i zapachach do krajów takich jak m.in.:
Sri Lanka,
Ukraina, Sri Lanka, Korea Południowa, Grecja, Włochy, Hiszpania, Tajlandia,
Cypr, Afganistan, Belgia, Kazachstan i Islandia. Oprócz zagranicznych stoisk,
na targach będziemy mogli spróbować polskich, regionalnych produktów w
pawilonach województw: mazowieckiego, łódzkiego oraz podkarpackiego.
Różnorodność artykułów dostępnych na stoiskach przyciągają co roku tysiące
branżowych odwiedzających, którzy reprezentują produkcję, dystrybucję, sieci
handlowe, eksport i import z całej branży spożywczej.
Nowości na targach WorldFood Poland
Po raz pierwszy w
ramach specjalnej strefy Food&Drink
Packaging, firmy z branży
opakowań będą mogły zaprezentować najnowsze systemy z zakresu kompleksowego
pakowania produktów spożywczych i suplementów diety. Niezmiennie na targach
prezentowane będą także usługi z zakresu technologii,
przetwórstwa i produkcji spożywczej - od produkcji aż po transport w chłodniczym łańcuchu
dostaw. Podążając za aktualnymi trendami, organizatorzy WorldFood Poland
postanowili również utworzyć nową kategorię produktową – roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych. Sieci
handlowe już teraz muszą przygotować się na nadchodzącą roślinną rewolucję,
dlatego też targi WorldFood Poland są doskonałym miejscem,
aby z jednej strony zaprezentować swoją bogatą ofertę roślinnych
zamienników, a z drugiej ułatwić przedstawicielom działów zakupów i inwestorom
znalezienie nowych, innowacyjnych produktów, które wzbogacą ich
ofertę i pomogą przyciągnąć do ich sklepów coraz bardziej świadomych
konsumentów.
Branżowe konferencje i debaty
Jak gwarantuje dyrektor targów Agnieszka Szpaderska, program
merytoryczny targów będzie
dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci,
przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak:
znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów
żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji
żywności czy wpływ inflacji na
rentowność w branży. Na scenie w sektorze NutraFood, będzie miała miejsce druga
odsłona programu „Spring Agenda” we współpracy z PK
Components. Zostanie poświęcona w całości najnowszym trendom i regulacjom w
branży suplementów diety. W partnerstwie z Krajową Radą Suplementów Diety i
Odżywek spojrzymy na suplementy diety z perspektywy ich bezpieczeństwa i
jakości.
Biznesowy matchmaking podczas targów
Wszyscy wystawcy biorący udział w targach, mają możliwość
bezpłatnego skorzystania z programu do MatchMakingu. W spotkaniach udział
biorą kupcy z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora
e-commerce i HoReCa.
Konkurs o Złoty Medal
Konkurs o Złoty Medal dedykowany jest wszystkim wystawcom, którzy chcą wypromować swoje
produkty. Kupcy z sieci
handlowych oraz eksperci żywieniowi osobiście przetestują i ocenią każdy
zgłoszony produkt. Udział w konkursie daje realną możliwość wprowadzenia
produktu do szerokiego kanału sprzedaży! W tej edycji konkursu udział wezmą
jurorzy reprezentujący: sieć sklepów Chorten, NETTO, NTFY, Kuchnie Świata,
Frisco, Transgourmet Polska,
SGGW oraz OSSKiC.
Zarejestruj się już dziś!
Już teraz warto
zaplanować swój udział w najważniejszym branżowym wydarzeniu branży spożywczej
i zarejestrować się poprzez krótki formularz dostępny na stronie
www.worldfood.pl. Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla osób
reprezentujących handel, dystrybucję, produkcję, farmację i sektor HoReCa.
WorldFood
Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego
przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.
Już dziś
zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI Warszawa na
WorldFood Poland.
Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl