Organizatorzy Orbit® „Dziel się Uśmiechem” dziękują za wsparcie programu5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem”. 10. edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września 2022 roku. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami merytorycznymi i ambasadorką programu – Magdaleną Różczką, dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji oraz zachęcają do dbania o zdrowie zębów w dedykowanym spocie.Program „Dziel się
Uśmiechem” realizowany jest przez Mars Polska i Polski Czerwony Krzyż przy
wsparciu Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego oraz Polskiego Towarzystwa
Stomatologii Dziecięcej od 2013 roku. Jego celem jest edukacja dzieci w wieku szkolnym
– uczenie jak w prosty sposób dbać o zdrowie zębów i zapobiegać próchnicy. Inicjatywa
jest w całości finansowana przez Mars Polska, który przekazuje na jego
realizację 1% ze sprzedaży stacjonarnej bezcukrowych gum Orbit®, we wrześniu i
październiku. Firma dotychczas przeznaczyła na ten cel ponad 7,6 miliona
złotych. Z okazji 10. edycji programu i dekady promowania troski o zdrowe i
czyste zęby, na bazie dobrzej znanej już reklamy, powstał specjalny spot.
Organizatorzy i partnerzy „Dziel się Uśmiechem” dziękują w nim wszystkim,
którzy wspierają inicjatywę i przyczyniają się do promowania zasad profilaktyki
próchnicy.
Jak zaznacza Beata
Rożek, Dyrektorka ds. korporacyjnych Mars Polska: Cieszę się, że jako
firma odpowiedzialna, która chce mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo, już dekadę
pomagamy dbać o dziecięce uśmiechy. Jest to możliwe dzięki konsekwentnej
współpracy z naszymi partnerami - Polskim Czerwonym Krzyżem – współorganizatorem
akcji – oraz ekspertami z Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego i Polskiego Towarzystwa
Stomatologii Dziecięcej. A przede wszystkim – dzięki konsumentom, którzy kupują
nasze bezcukrowe gumy Orbit®. To dzięki ich wyborom przy półce sklepowej, co
roku możemy produkować atrakcyjne materiały edukacyjne dla uczniów i
nauczycieli, a także higienistek szkolnych oraz realizować lekcje w szkołach. W
trwającej w tym roku szkolnym edycji „Dziel się Uśmiechem” kolejne 100 tys.
dzieci uczy się co robić, by mieć zdrowe zęby bez próchnicy.
Poprzez
kampanię reklamową symbolicznie dziękujemy wszystkim, którzy wspierają
realizację programu „Dziel się Uśmiechem". Nauczycielom i koordynatorom
programu, uczniom i rodzicom oraz każdemu, kto sprawia, że możemy wspólnie
realizować tę ważną inicjatywę edukacyjną. Chcemy też zwracać uwagę, że
próchnica nadal stanowi poważny problem społeczny, a chorobie tej można
skutecznie zapobiegać stosując 4 kroki dla zdrowych i czystych zębów – dodaje Małgorzata Szukała,
Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów w Polskim Czerwonym Krzyżu.
Realizowany od 10
lat ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” wspiera walkę z próchnicą
wśród dzieci. Według badań problem ten dotyka bowiem blisko 82% sześciolatków w
Polsce i ponad 85% dwunastolatków.
Tymczasem chorobie tej można skutecznie zapobiegać wdrażając w codzienną rutynę
cztery proste kroki: szczotkowanie zębów przynajmniej dwa razy dziennie,
używanie dodatkowych akcesoriów do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, sięganie
po bezcukrową gumę do żucia, kiedy nie mam możliwości umycia zębów po jedzeniu
i piciu oraz regularne kontrole u dentysty.
Problem
próchnicy wśród najmłodszych niestety wciąż pozostaje aktualny. Realizowany w
szkołach program Orbit® „Dziel się Uśmiechem” poprzez zabawę uczy, jak dbać o
zęby. Pamiętajmy natomiast, że to my – rodzice, opiekunowie – jesteśmy wzorem
dla naszych dzieci. Warto więc, żeby w parze z pełnym miłości uśmiechem, utrwalać
w domu te dobre nawyki – 4 proste kroki – podkreśla ambasadorka programu
– Magdalena Różczka.
Kampania reklamowa w TV, kanałach VOD,
ogólnopolskich stacjach radiowych oraz na platformie YouTube oraz w social mediach
potrwa do końca kwietnia.
Kreację i materiały przygotowała agencja
Brandcomm, za zakup mediów odpowiedzialny jest MediacomEssenc. Działaniami PR wspierającymi
program Orbit „Dziel się Uśmiechem” zajmuje się grupa Garden of Words.
Link do spotu: https://youtu.be/LXsKcjAZkCQ
O firmie Mars, Incorporated
Mars
Incorporated to prywatna firma rodzinna z ponad stuletnią tradycją, która
produkuje znane i lubiane przez naszych konsumentów produkty: wyroby
czekoladowe (m.in. MARS®, M&M’S®, SNICKERS®, TWIX®), gumy do żucia i
miętusy (ORBIT®, WINTERFRESH®, AIRWAVES®) oraz jedzenie dla zwierząt
(PEDIGREE®, CHAPPI®, ROYAL CANIN®, SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT®). Obecnie w
80 krajach na całym świecie Mars, Inc. zatrudnia ponad 140 000 pełnych
entuzjazmu Współpracowników, których łączy i którym przyświeca Pięć Zasad.
Każda z nich – Jakość, Odpowiedzialność, Wzajemność, Wydajność i Wolność –
inspiruje w codziennej pracy. Wszystkich Współpracowników łączy również
przekonanie, że świat, jakiego pragniemy jutro, zaczyna się od tego, jak
prowadzimy nasz biznes dzisiaj.
Więcej informacji o firmie Mars publikujemy na stronie www.mars.com