Veggie Challenge – idealny moment, by przejść na dietę roślinnąTrwa Veganuary, czyli miesiąc popularyzacji diety bezmięsnej. O korzyściach wynikających ze zmiany nawyków żywieniowych mogą przekonać się uczestnicy Veggie Challenge. Z roślinnymi przepisami Garden Gourmet i wsparciem ekspertów ProVeg ograniczenie spożycia mięsa lub rozbudowanie menu o nowe dania jest bardzo proste – i przyjemne.30-dniowe wyzwanie kulinarne to doskonała okazja, by
przekonać się do zalet diety bezmięsnej. Do inicjatywy Veggie Challenge,
organizowanej podczas miesiąca kuchni roślinnej, dołączyło już ponad pół
miliona uczestników z całego świata. Autorem akcji jest ProVeg – organizacja
podnosząca świadomość żywieniową, której misją jest redukcja spożycia produktów
odzwierzęcych o 50% do 2040 roku. W tym roku do Veggie Challenge dołącza Garden
Gourmet: marka roślinnych alternatyw mięsa od Nestlé, popularna wśród wegan,
wegetarian i fleksitarian.
– Miesiąc bez mięsa lub z jego ograniczoną ilością nie
tylko będzie korzystny dla zdrowia, planety i zwierząt, ale także pozwoli
wykształcić nowe umiejętności kulinarne i sprawi, że przygotowanie posiłków
roślinnych będzie przyjemnością – mówi Bartosz Dmowski, CEE Business
Development Manager Garden Gourmet – Na dedykowanej wyzwaniu platformie
udostępniamy liczne porady i przepisy na różnorodne dania – m.in. wegańskiego
burgera, wrapy z roślinnym sznyclem czy pizzę z warzywnymi klopsikami, do
których spróbowania zachęcamy wszystkie osoby pragnące zmienić swoje nawyki
żywieniowe.
Aby otrzymywać dzienną porcję ciekawostek i wskazówek
dotyczących kuchni wegańskiej, wegetariańskiej czy fleksitariańskiej wystarczy
zapisać się do wyzwania na stronie https://veggiechallenge.pl/garden-gourmet/. Każdy uczestnik Veggie Challenge może liczyć na dostęp
do przepisów na pyszne roślinne dania oraz dawkę wiedzy i inspiracji nt.
roślinnego stylu życia. Organizatorzy dzielą się poradami w jaki sposób
odpowiedzialnie planować zakupy żywności oraz racjonalnie ją przechowywać.
Dostępne są także statystyki, które dodatkowo motywują do podjęcia wyzwania:
30-dniowa dieta roślinna pozwala uratować życie 6 zwierząt, ograniczyć
produkcję dwutlenku węgla o 62 kg, oszczędzić 39 tysięcy litrów wody i zachować
do 80 m2 pól uprawnych.
Partner wyzwania – marka Garden Gourmet – oferuje
produkty wegetariańskie i wegańskie (oparte o białko sojowe i białko z
ciecierzycy) oraz specjalnie dobrane kompozycje innych składników roślinnych, a
także przypraw i ziół. W Polsce dostępne są: Wegański Falafel, Klopsiki
Warzywne, Fileciki Roślinne, Sensational Burger, Sensational Mielone, Nuggetsy
Roślinne, Grillowany Filet Roślinny, Sznycel Roślinny, Klopsiki Roślinne,
Burger Roślinny. Więcej informacji znajduje się na stronie: https://www.gardengourmet.pl/
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest
wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów
i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT
KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz Purina. Nestlé działa na polskim rynku
od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
pełna lista aktualności
|