A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags? Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.Prowadzone działania marki o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz
nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała reklama telewizyjna.
Zostały uruchomione także zasięgowe działania online, które potrwają 10 tygodni
(od października do grudnia 2022 roku) na kluczowych platformach. Aktywności
marki to również współpraca z Influencerami – m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią
Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.
Konkurs:
Opisz obraz z Cheetos
− Sięganie po nowe smaki oraz możliwość
jedzenia razem z rodziną to najczęstsze powody, dla których konsumenci
wybierają chrupki. Z myślą o wspólnym chrupaniu marka Cheetos przygotowała coś
specjalnego. To dwa nowe, limitowane warianty smakowe – tost z ketchupem i
grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie. To nie wszystko –
stworzyliśmy też specjalną aktywację, poprzez którą chcemy zaangażować całe
rodziny do wspólnej zabawy z unikalnymi kształtami Cheetos Hashtags –
powiedział Maciej Morzywołek, młodszy kierownik marki Cheetos.
Aby wspólne spędzanie czasu w towarzystwie
chrupek było jeszcze ciekawsze, oprócz próbowania nowości Cheetos Hashtags, marka zachęca konsumentów do zabawy!
Stworzyła specjalny konkurs „Opisz obraz z Cheetos”. Uczestnikiem
konkursu może być każdy, kto zakupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa
dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów. Zadaniem
uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym
etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są od 2 listopada do 27 grudnia 2022
roku po rejestracji paragonu i wypełnieniu
formularza na dedykowanej stronie internetowej www.konkurs.cheetos.pl. Co tydzień do wygrania jest 10 telefonów
Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.
Przygotowaniem komunikacji zajęła się
agencja VMLY&R, zakupem mediów – Media Direction OMD, a za obsługę
konkursu odpowiada Avanti.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i
regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy
dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się
oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez marki Lays, Doritos,
Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker i SodaStream, wchodzące w
skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę
produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z
legendarnych marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda
dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się
wizją „Winning with PepsiCo Positive (pep+)”, która wskazuje drogę do uzyskania
pozycji światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów
żywnościowych i napojów. pep+ to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w
kierunku zrównoważonego rozwoju, obejmująca wszystkie obszary działalności
firmy, która skupia się wokół dążenia do dalszego rozwoju przedsiębiorstwa i
budowania wartości w granicach stawianych przez planetę oraz inspirowania
pozytywnych zmian dla Ziemi i jej mieszkańców. Więcej informacji na temat
PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
pełna lista aktualności
|