Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Strategie na trudne i niepewne czasy w sektorze spożywczym
Dramatyczna sytuacja w obszarze kosztów produkcji i funkcjonowania, a także niepewność towarzysząca firmom spożywczym i producentom żywności wymuszają modyfikację strategii biznesowych, nie tylko po to by się rozwijać i poprawić poziom marż, ale po to by móc przetrwać nadchodzący kryzys. Jak sektor spożywczy radzi sobie z obecnymi wyzwaniami i jak przygotowuje się na trudne dwa lata w gospodarce? O tym będziemy rozmawiać z kluczowymi menadżerami i właścicielami firm podczas spotkania „Branża spożywcza. Strategie na trudne i niepewne czasy”. Spotkajmy się 27 września na targach Polagra w Poznaniu i dowiedzmy się co może się wydarzyć i na co sektor żywności musi się przygotować.

Redakcja magazynu i portalu „Wiadomości Handlowe” wraz z zespołem „Tygodnika Poradnik Rolniczy” stworzyła platformę, w ramach której szefowie firm spożywczych oraz producentów rolnych będą mogli podzielić się doświadczeniami oraz zaczerpnąć inspiracji od ekspertów i analityków rynku.

 

Jest o czym rozmawiać

 

Inflacja, coraz wyższe ceny energii, gazu, paliw i innych surowców, bezpośrednio związane też z mniejszą ich dostępnością, wzrost cen surowców rolnych – to wszystko mocno wpływa na wzrost kosztów produkcji żywności. Firmy z branży FMCG muszą również zabezpieczać zapasy surowców czy opakowań, bo te są niezbędne dla zachowania ciągłości produkcji. Jednocześnie spada siła nabywcza konsumentów. Polacy coraz uważniej dokonują zakupów i je ograniczają. To właśnie o tych problemach i wyzwaniach będziemy rozmawiać w trakcie spotkania „Branża spożywcza. Strategie na trudne i niepewne czasy”.

 

Nowe trendy, nowe wyzwania

 

Podczas wydarzenia zainteresowani będą mogli dowiedzieć się m.in. tego, jakich należy się spodziewać zmian preferencji Polaków w zakresie konsumpcji żywności; jak firmy spożywcze radzą sobie z wydłużonymi terminami dostaw; a także jak liderzy kluczowych sektorów branży rolno-spożywczej odpowiadają na nowe trendy ekonomiczne i konsumenckie. Zastanowimy się, czy dzięki odpowiedniemu planowaniu i właściwej współpracy z dostawcami czy odbiorcami, przedsiębiorstwa FMCG będą w stanie sprostać rosnącym wymaganiom rynku w obliczu wielu niesprzyjających warunków biznesowych.

 

Wiedza od profesjonalistów

 

Mini-konferencja obejmie inspirujące prelekcje oraz panel dyskusyjny „Rynek spożywczy w ciężkich czasach. Nowe trendy ekonomiczne i konsumenckie” w godzinach 12:00-13:30 z udziałem Andrzeja Gantnera, wiceprezesa i dyrektora generalnego PFPŻ ZP oraz prezesów największych firm z kluczowych sektorów rynku spożywczego, którzy podzielą się ze słuchaczami swoim bogatym doświadczeniem a także spostrzeżeniami na temat aktualnych wyzwań i perspektyw rozwoju rynku. Spotkanie będzie miało miejsce w sekcji „Speakers Corner” pawilonie piątym na targach Polagra 2022.


Zapraszamy!

 

 


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij