Strategie na trudne i niepewne czasy w sektorze spożywczymDramatyczna sytuacja w obszarze kosztów produkcji i funkcjonowania, a także niepewność towarzysząca firmom spożywczym i producentom żywności wymuszają modyfikację strategii biznesowych, nie tylko po to by się rozwijać i poprawić poziom marż, ale po to by móc przetrwać nadchodzący kryzys. Jak sektor spożywczy radzi sobie z obecnymi wyzwaniami i jak przygotowuje się na trudne dwa lata w gospodarce? O tym będziemy rozmawiać z kluczowymi menadżerami i właścicielami firm podczas spotkania „Branża spożywcza. Strategie na trudne i niepewne czasy”. Spotkajmy się 27 września na targach Polagra w Poznaniu i dowiedzmy się co może się wydarzyć i na co sektor żywności musi się przygotować.Redakcja magazynu i portalu „Wiadomości Handlowe” wraz z
zespołem „Tygodnika Poradnik Rolniczy” stworzyła
platformę, w ramach której szefowie firm spożywczych oraz
producentów rolnych będą mogli podzielić się doświadczeniami oraz zaczerpnąć
inspiracji od ekspertów i analityków rynku.
Jest o czym rozmawiać
Inflacja, coraz wyższe ceny energii, gazu, paliw i innych
surowców, bezpośrednio związane też z mniejszą ich dostępnością, wzrost cen
surowców rolnych – to wszystko mocno wpływa na wzrost kosztów produkcji
żywności. Firmy z branży FMCG muszą również zabezpieczać zapasy surowców czy
opakowań, bo te są niezbędne dla zachowania ciągłości produkcji. Jednocześnie
spada siła nabywcza konsumentów. Polacy coraz uważniej dokonują zakupów i je
ograniczają. To właśnie o tych problemach i wyzwaniach będziemy rozmawiać w
trakcie spotkania „Branża spożywcza. Strategie na trudne i niepewne czasy”.
Nowe trendy, nowe wyzwania
Podczas wydarzenia zainteresowani będą mogli dowiedzieć
się m.in. tego, jakich należy się spodziewać zmian preferencji Polaków w
zakresie konsumpcji żywności; jak firmy spożywcze radzą sobie z wydłużonymi
terminami dostaw; a także jak liderzy kluczowych sektorów branży
rolno-spożywczej odpowiadają na nowe trendy ekonomiczne i konsumenckie.
Zastanowimy się, czy dzięki odpowiedniemu planowaniu i właściwej współpracy z
dostawcami czy odbiorcami, przedsiębiorstwa FMCG będą w stanie sprostać
rosnącym wymaganiom rynku w obliczu wielu niesprzyjających warunków
biznesowych.
Wiedza od profesjonalistów
Mini-konferencja obejmie inspirujące prelekcje oraz panel
dyskusyjny „Rynek spożywczy w
ciężkich czasach. Nowe trendy ekonomiczne i konsumenckie” w godzinach 12:00-13:30 z udziałem Andrzeja Gantnera, wiceprezesa i dyrektora generalnego PFPŻ ZP oraz prezesów największych firm z kluczowych sektorów rynku
spożywczego, którzy podzielą się ze słuchaczami swoim bogatym doświadczeniem a
także spostrzeżeniami na temat aktualnych wyzwań i perspektyw rozwoju rynku.
Spotkanie będzie miało miejsce w sekcji „Speakers Corner” pawilonie piątym na
targach Polagra 2022.
Zapraszamy!
pełna lista aktualności
|