Portal Promocji EksportuUpubliczniony został nowy, całkowicie przebudowany portal promocji eksportu. Znaleźć go można na stronie www.trade.gov.pl.Portal został
przygotowany w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej. Celem wersji
polskiej jest dostarczenie polskim przedsiębiorcom aktualnych, niezbędnych i
użytecznych informacji dot. ekspansji eksportowej, możliwości wsparcia eksportu
(także finansowego) przez instytucje administracji publicznej i organizacje
gospodarcze, zarówno branżowe, jak i regionalne czy lokalne. Ta wersja jest
przeznaczona dla wszystkich przedsiębiorców, także tych, którzy jeszcze nie
eksportują, a dopiero maja zamiar zacząć swoją sprzedaż za granicę. Tu także
można znaleźć informacje dot. handlu internetowego, informacje o poszczególnych
krajach świata, aktualności o wydarzeniach dot. handlu zagranicznego, imprez
targowych itd.
Wersja angielska jest przeznaczona dla przedsiębiorców zagranicznych i ma za
zadanie ukazanie Polski jako interesującego i rzetelnego partnera gospodarczego
oraz zachęcenie do rozwoju współpracy ekonomicznej z naszym krajem.
Wkrótce zostaną wprowadzone nowe funkcjonalności do portalu, jeszcze bardziej
ułatwiające korzystanie z niego. Jest możliwość, by na stronie publikowane były
ciekawe inicjatywy regionalne czy lokalne, informacje o organizacjach
gospodarczych, publikacje artykułów o sytuacji rynkowej w konkretnym państwie,
regionie czy produktu, imprezach targowych. Firmy mają możliwość dołączenia
swoich wizytówek na portalu, zarówno w wersji polskiej, jak i angielskiej.
Stroną redakcyjną portalu zajmuje się wydzielony zespół PAIH-u. Do nich można
kierować swoje propozycje artykułów, informacji o wydarzeniach regionalnych
itp. Kontakt do zespołu: trade@paih.gov.pl
pełna lista aktualności
|