Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca – marka zaprasza do kina!Marka Oreo, jak co roku, postanawia przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca i zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Z tej okazji przychodzi do konsumentów ze specjalną akcją sprzedażową, w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios.Oreo łączy rodziny
Marka Oreo od lat zachęca rodziny i bliskich do
wspólnego spędzania czasu i zabawy, a w okresie Dnia Ojca rusza z dedykowaną
temu świętu kampanią marketingową. W tym roku, marka przygotowała dla
konsumentów niespodziankę w formie wyjątkowej akcji sprzedażowej, w której do
wygrania są kody zniżkowe do wszystkich kin sieci Helios.
Pomysł na świętowanie Dnia
Ojca
Przychodząc ze specjalnie przygotowaną formą
aktywacji, Oreo podsuwa konsumentom niebanalny pomysł na celebrowanie Dnia Ojca
i zachęca całe rodziny do wspólnego spędzania czasu poza domem. Kupując
ulubione ciastka Oreo zapewniamy sobie nie tylko pyszną przekąskę, ale także
szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.
Specjalna forma
aktywacji
Oreo z okazji Dnia Ojca przygotowało dla
konsumentów wyjątkową akcję sprzedażową, która daje możliwość wygrania kodów
zniżkowych do wszystkich kin sieci Helios w całej Polsce. Aby wziąć udział w
akcji i zabrać tatę do kina wystarczy kupić dowolne ciastka marki Oreo za min.
10 zł, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.oreodzienojca.pl i odebrać swój kod zniżkowy. Uprawnia on do zakupu
biletu za jedyne 10 zł na filmy 2D i 3D. Oferta trwa do 30 czerwca 2022 r. lub
do wyczerpania zapasów.
Silne wsparcie marketingowe
Kampania Oreo, realizowana z
okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi, kampanią w kinach, a
także materiałami POSM. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis.
Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Nad przebiegiem akcji
promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Mondelez Polska
Mondelez
Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 30 lat obecną na
naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku
czekolady i ciastek markowych w Polsce. Bogata oferta firmy
obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady Milka,
Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT,
ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje,
San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska
jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą
(dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz
International
Mondelēz
International, Inc. (NASDAQ:
MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i
cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 27 miliardów USD netto zachęca
ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób
odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka Oreo, belVita i LU,
czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu
rynku przekąsek na świecie. Mondelēz
International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones
Sustainability Index. Więcej
informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
Mondelez Polska
za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food);
Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii
Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem
Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek
Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).
pełna lista aktualności
|