Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner BrosNowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. W ramach współpracy powstały unikatowe ciastka z emblematem Batmana, który widnieje zarówno na produkcie, jak i na limitowanym opakowaniu. Połączenie dwóch tak znanych marek zaowocowało niepowtarzalnym projektem.Ciąg dalszy przygód super bohatera z Gotham City
Popularność serii filmów
o Batmanie, a co za tym idzie przywiązanie widzów do produkcji, jest nie do
podważenia. Jako trzeci najlepiej sprzedający się film Warner Bros na całym
świecie, Batman to absolutnie kultowa postać w popkulturze. Po raz pierwszy w jego
rolę wcieli się Robert Pattinson, którego będziemy mogli zobaczyć w akcji już 4
marca tego roku!
Nowy
emblemat na kultowych ciastkach
W ramach współpracy Oreo
z filmem Batman konsumenci i fani obu marek będą mogli zakupić ulubione ciastka
w zupełnie nowym wydaniu. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce ukaże się
zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu (44g oraz 176g)
– bestsellerowych produktach marki. Limitowana edycja Oreo dostępna jest
w sklepach od początku 2022 r.
Konkurs i nagrody prosto ze świata Batmana
W ramach współpracy przez
Oreo zorganizowany został konkursu nawiązujący do obu marek. Konkurs startuje 1
lutego br., aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować
paragon na stronie www.oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z
sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają wyjątkowe nagrody.
Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo! Zwycięzca
będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie
Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a
także zobaczyć oryginalny Batmobil! Na resztę wygranych czekają projektory
Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety
związane z kultową postacią. Oprócz tego, strona konkursowa skrywa w sobie
niespodzianki w jaskini Batmana. Na wszystkich graczy czekają dodatkowe
atrakcje w postaci zagadek i ciekawostek związanych z superbohaterem.
Silne wsparcie marketingowe
W ramach kampanii 360o
Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania.
Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social
mediach, a także współpracę z kinami z
dedykowaną kopią i sampling.
Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję
limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.
Za kreacje kampanii odpowiada
agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja
reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Mondelez
Polska
Mondelez
Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 30 lat obecną na
naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku
czekolady i ciastek markowych w Polsce. Bogata oferta firmy
obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady Milka,
Toblerone i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT,
ciastka Milka, OREO, belVita, Lubisie, Delicje,
San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska
jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą
(dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz
International
Mondelēz
International, Inc. (NASDAQ:
MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i
cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 27 miliardów USD netto zachęca
ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób
odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka Oreo, belVita i LU,
czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu
rynku przekąsek na świecie. Mondelēz
International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones
Sustainability Index. Więcej
informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
Mondelez Polska
za NielsenIQ: Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food);
Udziały w sprzedaży wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii
Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem
Batonów Chłodzonych) oraz w Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek
Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o wadze do 75g).
pełna lista aktualności
|