Danone promuje Mały Głód na Facebooku Bohater kampanii serków Danio firmy Danone ma już na Facebooku ok. 45 tys. fanów.
Fan page Małego Głoda na portalu Facebook zyskał popularność w związku z ostatnią kampanią reklamową jogurtu Danio, w której wykorzystano wizerunek tego bohatera. W ramach prowadzonej od początku marca akcji do produktu dołączane są maskotki Małego Głoda, natomiast użytkownicy Facebooka są zachęcani do zamieszczania zrobionych im przez siebie zdjęć w profilu tego bohatera. W ten sposób fan page – przygotowany i kierowany przez agencję Heureka – zdobył już ok. 45 tys. fanów i jest zdecydowanie najpopularniejszym w tym serwisie kontem związanym z marką komercyjną. Daleko mu jednak jeszcze do popularności, jaką ma na Facebooku np. Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Fan page WOŚP jeszcze przed tegorocznym finałem przekroczył poziom 50 tys. fanów, stając się najpopularniejszym na portalu. Obecnie do profilu organizacji dołączyło już ok. 85 tys. internautów- przypomina portal Wirtualne Media.
(Źródło: WirtualneMedia.pl)
pełna lista aktualności
|