Ruszyła czwarta odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej
w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach czwartej już odsłony kampanii, realizowanej pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu. Tegoroczna kampania 360° obejmuje m.in. wsparcie w TV i digitalu, niestandardową współpracę z wieloma partnerami handlowymi oraz ogólnopolską loterię.Od 4 lat Sercem z Naszymi
Milka, oficjalny sponsor
Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, po raz czwarty zachęca wszystkich
fanów sportów zimowych do kibicowania ukochanym zawodnikom. Osią tegorocznej
kampanii jest bliskość, dlatego marka gorąco zagrzewa do bycia Sercem z
Naszymi. W ramach trwającej długofalowej kampanii Milka startuje również z
wyjątkową akcją, dedykowaną konsumentom z całej Polski.
Wsparcie 360 stopni w ramach kampanii „Milka.
Sercem z Naszymi”
Kampania wystartowała wraz
z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2021/2022 i obejmuje wsparcie
mediowe, sprzedażowe i PR-owe.
Przez cały sezon, w
trakcie wszystkich transmisji z konkursów, w Telewizji TVN i TVP będzie można
zobaczyć billboard sponsorski Milka. Marka zaplanowała także mocne wsparcie w
digitalu. Z kolei za sprawą materiałów POSM w całej Polsce zaplanowano
specjalne akcje sprzedażowe. Ponadto od 1 lutego wystartuje loteria, w której będzie
można wygrać nagrody pieniężne. Więcej informacji już wkrótce będzie można
znaleźć na stronie www.loteriamilka.pl.
Za operacyjne
zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory,
za kreacje kampanii – agencja Ogilvy. Strategią i zakupem mediów zajął się dom
mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych
odpowiada Ad Value. Działania
PR prowadzi agencja Big Picture.
Milka od ponad 25 lat z narciarzami i skoczkami
Milka, której korzenie
sięgają alpejskich stoków, od ponad 25 lat wspiera sporty zimowe na świecie. W
1995 roku marka po raz pierwszy została sponsorem sportów zimowych, pojawiając
się z fioletową krową Lilą na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu
towarzyszy sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw
Świata.
W świat skoków
narciarskich Milka wkroczyła jako sponsor Martina Schmitt’a – partnerstwo to
zaczęło się podczas Pucharu Świata FIS w 1999 roku i trwało przeszło 17 lat!
Ponadto, Milka była także dwukrotnie głównym sponsorem prestiżowego Turnieju
Czterech Skoczni. Od 2014 do 2017 r. ambasadorem marki w skokach narciarskich
był Andreas Wellinger.
Mondelez
Polska Mondelez
Polska jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 29 lat obecną na
naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku
czekolady i ciastek markowych w Polsce[i].
Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak:
czekolady Milka, Toblerone i Alpen
Gold, wafelki Prince Polo,
batony 3BIT, ciastka Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest
częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej
Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r. Mondelēz
International Mondelēz
International, Inc. (NASDAQ:
MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i
cukierków. Firma z przychodami w wysokości około 27 miliardów USD netto zachęca
ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób
odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak ciastka Oreo, belVita i LU,
czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, odgrywa kluczową rolę
w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest
członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.com oraz profilu firmy na
Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[i]1 Mondelez za NielsenIQ:
Panel Handlu Detalicznego; Cała Polska z Dyskontami (Food); Udziały w sprzedaży
wartościowej w okresie IV 2020 - III 2021 w Kategorii Produktów Czekoladowych
(suma Tabliczek, Pralin i Batonów, z wyłączeniem Batonów Chłodzonych) oraz w
Kategorii Słodkich Wypieków (suma Ciastek Paczkowanych oraz Miękkich Ciastek o
wadze do 75g).
pełna lista aktualności
|