Hochland stawia na lokalne społecznościHochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów.Po roku przerwy, spowodowanej
pandemią, firma Hochland Polska już czwarty raz przeprowadziła ankietę
zadowolenia z podejmowanych przez firmę inicjatyw na rzecz społeczności
lokalnych. W badaniu wzięli udział mieszkańcy Gminy Kaźmierz i Gminy Węgrów, w
których firma ma swoje zakłady produkcyjne oraz pracownicy Hochland Polska. Do
wypełnienia ankiety zaproszono wszystkie chętne osoby z rejonu Kaźmierza i
Węgrowa. Badanie ankietowe przeprowadzono w listopadzie, zajmowało około 10
minut. Tak, jak w poprzednich latach, na formularzu znalazło się sześć
zagadnień. Dystrybucja ankiety była zaplanowana w ramach wydań lokalnych gazet,
ale także poprzez internet. W ankiecie pytano, czy Hochland Polska jest
firmą przyjazną dla środowiska, czy wspiera społecznie ważne inicjatywy, czy
wspiera edukację młodzieży, czy wspiera działania promujące aktywność fizyczną,
czy angażuje się w rozwój gminy i wreszcie pytamy o ogólny poziom zadowolenia z
inicjatyw Hochland Polska wśród lokalnej społeczności. Proponowano cztery
możliwe warianty odpowiedzi: zdecydowanie nie, raczej nie, raczej tak,
zdecydowanie tak.
W 2021 roku prawidłowo
wypełniono 786 ankiet, 110 z nich zostało wypełnionych przez pracowników
Hochland Polska. Liczba wypełnionych ankiet w stosunku do poprzedniego badania
jest mniejsza, ale biorąc pod uwagę trudną sytuację epidemiologiczną, która
obecnie ma miejsce w kraju oraz obowiązujące obostrzenia, można stwierdzić, iż
jest to dobry wynik.
Przeanalizowano wyniki
ankietowania w ujęciu TOP BOX, czyli podsumowano odpowiedzi „raczej tak” i
„zdecydowanie tak” i porównano je z wynikami z lat poprzednich. W stosunku do
lat poprzednich zauważa się delikatną zmianę w odpowiedziach respondentów - są
oni ostrożniejsi w swoich osądach. Mimo to, we wszystkich pytaniach wyniki
odpowiedzi „raczej tak” i „zdecydowanie tak” są na poziomie ponad 90%.
Ogólny poziom zadowolenia z inicjatyw Hochland Polska to 94% odpowiedzi
„raczej tak” i „zdecydowanie tak”.
Pandemia spowodowała spadek
ogólnego zadowolenia z życia, narzuciła narrację i tematy, które stały się
piorytetowe dla Polaków. Dla ludzi najważniejsze są zdrowie i bezpieczeństwo
bliskich. Uzyskane w tegorocznym ankietowaniu wyniki pokazują, że działania podejmowane
przez Hochland Polska są zauważane i dobrze oceniane, z czego jesteśmy bardzo
dumni. Społeczność lokalna jest zadowolona i docenia zaangażowanie firmy
Hochland Polska w rozwój inicjatyw lokalnych. – podsumowuje Jacek
Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Wyniki ankiety są
każdorazowo bardzo pomocne w ocenie prowadzonych działań, a także ułatwią
planowanie współpracy Hochland Polska z lokalnymi społecznościami na najbliższe
lata.
Hochland Polska działa na polskim rynku od ponad 25 lat. W Polsce
znajdują się dwa zakłady produkcyjne – w Kaźmierzu i Węgrowie, a także biuro w
Poznaniu. Hochland, Almette, Valbon, SimplyV to wiodące na rynku marki,
pod którymi kryje się szeroka gama produktów, z różnych kategorii, dostępna
także dla rynku HoReCa. Wszystkie produkty z oferty Hochland wyróżnia doskonały
smak i najwyższa jakość, dzięki najlepszym surowcom i technologiom. Więcej
informacji dostępnych jest na stronach: www.hochland.pl, www.almette.pl i www.valbon.pl.
pełna lista aktualności
|