Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Marka Herbapol rozszerza portfolio o kategorię innowacyjnych cukierków czyszczących język
Marka Herbapol zdecydowała się na kolejne rozszerzenie swojego bogatego portfolio produktów. Tym razem ma zamiar zaskoczyć swoich klientów, bo wprowadza na rynek kategorię, której dotychczas nie mieliśmy okazji znaleźć w ofercie żadnej innej marki. To innowacyjne cukierki ziołowo-owocowe, które skutecznie oczyszczą język, a co za tym idzie odświeżą oddech.

Od 2019 roku marka Herbapol sukcesywnie i z powodzeniem wprowadza na rynek nowe produkty, które zyskują coraz większą ilość wiernych fanów. W jej portfolio pojawiają się także coraz to nowsze kategorie m.in. syropy do mleka czy kosmetyki.  Oferta Herbapol-Lublin jest na tyle szeroka i zróżnicowana, że każdy może w niej znaleźć coś dla siebie. Marka dotychczas kojarzona przede wszystkim z herbatami i ziołami postanowiła zaproponować swoim klientom coś całkowicie nowego. Tym razem zdecydowała się na wprowadzenie do swojej oferty odświeżających oddech cukierków, które dodatkowo świetnie smakują. Co ciekawe opierają one swe działania na niewykorzystywanym dotychczas na szeroką skalę innowacyjnym zastosowaniu zmielonych ziaren lnu do efektywnego oczyszczania języka z nagromadzonych bakterii.  


Z problemem nieświeżego oddechu boryka się na co dzień wielu ludzi. Powodów może być wiele: zła dieta, zbyt rzadkie nitkowanie zębów, odkładanie się płytki nazębnej czy bakterie osadzające się na tylnej ścianie języka. Warto zwrócić uwagę, że dyskomfort ten często wpływa na ograniczenie nawiązywania kontaktów towarzyskich, obniża pewność siebie i generuje kompleksy.


„Marka Herbapol stawia przede wszystkim na innowacyjność, dlatego wciąż rozwija swoje portfolio i proponuje coraz szerszą gamę produktów. Chcąc wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów, tym razem prezentujemy cukierki o innowacyjnej formule, które skutecznie zadbają o czystość w ustach. Nowość marki Herbapol łączy w sobie benefity trzech kategorii kojarzonych z odświeżeniem jamy ustnej: cukierków ziołowych, gum do żucia oraz produktów odświeżających oddech. Dzięki temu rozwiązaniu, konsument może teraz sięgnąć tylko po jeden produkt, który oprócz funkcji związanych z higieną ma także przyjemny smak. Co więcej, cukierki odświeżające posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego – to dla nas dowód na to, że stworzyliśmy naprawdę dobry i potrzebny produkt.” mówi Magdalena Mikołajczyk, Junior Brand Manager.  


Warto wiedzieć, że jedną z głównych przyczyn nieświeżego oddechu jest osad na języku, ale zatopione w owocowo-ziołowych cukierkach zmielone nasiona lnu działają jak „peeling” dla języka efektywnie go czyszcząc. Funkcjonalność tego produktu oprócz wspomnianych już nasion lnu oparta jest również o zawarty w cukierkach cynk, który dba o prawidłowy poziom pH oraz naturalny olejek miętowy i mentol odświeżające oddech.


Odświeżające oddech i smaczne cukierki Herbapol pojawią się na sklepowych półkach już w grudniu. Od dzisiaj można je kupić na e-herbapol.com.pl w czterech owocowo-ziołowych smakach: czarna porzeczka z kwiatem czarnego bzu, pomarańcza z szałwią, cytryna z eukaliptusem oraz poziomka z pokrzywą. Opakowanie to zapewniający prawidłową higienę blister w wygodnym pudełku.



„Herbapol-Lublin” S.A.


„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów.

„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium. 

W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W 2021 wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich – Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Herbapol Polana.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.

01_CUKIEREK_POMARANCZASZALWIA (002)

  


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij