Nestlé prezentuje limitowaną edycję kaw Starbucks® na ŚwiętaNuty ziół i syropu klonowego oraz karmelowo-orzechowe latte – to nowe, świąteczne propozycje kaw Starbucks® od Nestlé. W sklepach już dostępne są cztery warianty limitowanej edycji: kawa mielona, ziarnista oraz dwa rodzaje kaw w kapsułkach.Kawa stanowi dla Polaków ważny element Świąt
– częściej wybieramy wówczas kawę lepszej jakości, by delektować się nią dla
jeszcze większej niż na co dzień przyjemności. Kawa to też niezmiennie znakomity
upominek. Dlatego Nestlé przygotowało pierwszą świąteczną edycję kaw kultowej
marki Starbucks®. To propozycja dla miłośników kawy, którzy chcą przenosić do
swoich domów kawowe doznania z kawiarni. To również świetny prezent dla osób
ceniących najwyższą jakość i unikatowe smaki.
Kawy czarne z linii Starbucks® Holiday
Blend charakteryzują się nutami ziół i słodkiego syropu klonowego,
które znakomicie wpasują się w jesienno-zimową aurę. Miłośnicy kawy mogą
cieszyć się nowym smakiem niezależnie od ulubionego sposobu zaparzania, jest on
bowiem dostępny zarówno w formie kawy w ziarnach, jak i mielonej oraz do
ekspresów kapsułkowych Nespresso. W limitowanej edycji kaw znaleźć można
również kultowy smak zimowych napojów, z których słyną kawiarnie marki: NESCAFÉ Dolce Gusto Starbucks® Toffee Nut
Latte to karmelowo-orzechowa kawa z puszystą, mleczną pianką, którą można
łatwo przygotować w ekspresie kapsułkowym NESCAFÉ Dolce Gusto. Podstawą
wszystkich świątecznych propozycji kaw Starbucks® od Nestlé jest najwyższej
jakości arabika o średnim stopniu palenia.
- Świąteczna oferta kaw to
najnowsza odsłona naszej globalnej współpracy ze Starbucks®. Dzięki połączeniu
naszych kompetencji możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania konsumentów
i zaskakiwać ich innowacyjnymi rozwiązaniami – mówi Agnieszka Guzik, dyrektorka
Dywizji Napojów Nestlé Polska – Już samo wprowadzenie kaw
Starbucks® do oferty Nestlé jest tego znakomitym przykładem. Koncept został
doskonale przyjęty przez konsumentów, ale i rynek. Niedawno został wyróżniony jako
innowacja w prestiżowym raporcie firmy Nielsen,
zyskując miano zwycięzcy Breakthrough
Innovation Poland 2020 w kategorii napojów gorących. Co szczególnie
interesujące, wyróżnienie zostało przyznane w kategorii, w której w ciągu
roku (2020 vs. 2019) ponad czterokrotnie wzrosła liczba wprowadzanych
innowacji. Tym bardziej więc przyznany tytuł jest dla nas powodem do dumy. Mamy
nadzieję, że kolejne innowacje, jak nasza świąteczna edycja, pomogą umacniać
naszą pozycję lidera w tym obszarze.
Świąteczne propozycje kaw Starbucks® od
Nestlé są dostępne w sklepach sieci Carrefour, Empik, Euro RTV AGD, Kaufland,
Media Expert, Neonet, Żabka.
O Nestlé Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku
od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
pełna lista aktualności
|