„Polskie słodycze na polskie święta” w przebojowej kampanii telewizyjnej ColianWystartowała świąteczna kampania reklamowa słodkich marek Colian, realizowana pod hasłem „Polskie słodycze na polskie święta”. Nowy spot bazuje na adaptacji przeboju zespołu Skaldowie i po raz pierwszy w historii firmy komunikuje pięć marek: Goplana, Familijne, Śliwka Nałęczowska, Grześki i Jeżyki. Emisje zaplanowano od połowy listopada br. do Bożego Narodzenia w kluczowych stacjach telewizyjnych.Słodycze od polskich marek z ponad 100 letnią tradycją od lat są
chętnie wybierane na świąteczny prezent. Czekoladowe aniołki Goplany z
marcepanem, Śliwka Nałęczowska z cynamonem, lampiony z
pralinami Solidarności czy piernikowe Jeżyki to tylko część produktów z
tegorocznej oferty sezonowej Colian, która w całości jest aktywnie wspierana w
ramach nowej kampanii.
Świąteczna reklama Colian powstała w wyniku adaptacji
oryginalnego tekstu Andrzeja Bianusza do piosenki Skaldów pt. „Z kopyta kulig
rwie” z muzyką Andrzeja Zielińskiego. W spocie pojawia się kilka kultowych
marek słodyczy. Zadanie, przed którym
stanęliśmy, nie było łatwe -
mówi Henryk Szymański autor i reżyser reklamy z agencji Peppers
Ghost. Należało wprowadzić do filmu aż pięć
produktów - Goplanę, Familijne, Śliwkę Nałęczowską, Grześki i Jeżyki.
Paradoksalnie formuła piosenki była naszym sprzymierzeńcem, w przeciwnym
wypadku niezwykle trudno byłoby napisać scenariusz, który byłby nieinwazyjny,
prosty i przede wszystkim wiarygodnie oddający świąteczną atmosferę. Co więcej,
tak znany przebój jak „Z
kopyta kulig rwie” nie doczekał się wcześniej adaptacji w reklamie. Cieszymy
się, że jesteśmy pierwsi. – dodaje Szymański.
Kampania
telewizyjna potrwa do świąt w kluczowych stacjach telewizyjnych. Za kreację
i produkcję odpowiada Peppers Ghost, muzykę skomponował Andrzej
Zieliński (Skaldowie), spot wyreżyserował Henryk Szymański (Peppers Ghost). Media do kampanii zakupił Initiative. Komunikacji
telewizyjnej będą towarzyszyć działania w mediach społecznościowych i na łamach
prasy branżowej. Wsparcie PR zapewnia Kolterman
Media Communications.
Link do spotu na YouTube: Polskie słodycze na polskie
święta - YouTube
Colian
to polska firma rodzinna założona w 1990 roku przez Jana Kolańskiego.
Funkcjonuje w oparciu o rodzimy kapitał oraz ponad stuletnią tradycję silnych
marek. Dostarcza
znane
produkty w obrębie czterech dywizji: słodyczy, kulinariów (przyprawy i
bakalie), lodów oraz napojów. Jest blisko konsumentów, towarzyszymy im
w najważniejszych chwilach, niesie radość produktami, wśród których każde
pokolenie znajdzie coś dla siebie. Więcej informacji na www.colian.com.
pełna lista aktualności
|