Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Śliwka Nałęczowska w świecie wielkiej mody w „Top Model”
Śliwka Nałęczowska stawia kolejny krok w swojej karierze sponsora młodych talentów. Marka, która stworzyła konkurs dla twórców, grafików i projektantów „Design by Śliwka Nałęczowska”, tym razem wspiera aspirujących modeli najpopularniejszego telewizyjnego show o modzie - „Top Model. Zostań modelem”. Kultowe praliny pojawią się w odcinku emitowanym 27 października br. na antenie TVN.

Śliwka Nałęczowska konsekwentnie podkreśla i umacnia swoje związki ze światem mody i designu. Ostatnio została sponsorem specjalnego zadania dla uczestników programu „Top Model”, polegającego na nakręceniu krótkiego filmu o historii polskiej mody od lat 60-tych, a więc czasu narodzin Śliwki Nałęczowskiej.

 

Dzieła aspirujących modeli ocenią osobowość telewizyjna i specjalistka od modelingu Joanna Krupa oraz ilustrator mody i juror „Design by Śliwka Nałęczowska” 2021 Mateusz Suda. Wśród scenografii wykorzystującej motywy i kolorystykę Śliwki Nałęczowskiej uczestnicy programu zaprezentują stylizacje oddające ducha każdej dekady, w której kultowe praliny były i są obecne na polskim rynku. Do dyspozycji będą mieli m.in. ubrania kultowej Mody Polskiej i najbardziej charakterystyczne elementy garderoby – jak minispódniczki z lat 60., dżinsy marmurki z lat 80, nie zabraknie również kropek!

 

Każdy z członków zwycięskiej drużyny otrzyma voucher na zakupy modowe o wartości 1 000 zł. A dodatkową nagrodą będzie profesjonalna sesja zdjęciowa, promująca T-shirty nagrodzone w tegorocznej edycji „Design by Śliwka Nałęczowska”. Jej efekty będzie można obejrzeć w „śliwkowym” odcinku „Top Model”.

 

 

SN (002)

 


Śliwka Nałęczowska  – marka z ponad pięćdziesięcioletnią tradycją produkcji. Te najwyższej jakości polskie śliwki zatopione w masie kakaowej, oblane  deserową czekoladą cieszą się niesłabnącą popularnością i dlatego mają ponad 80% udziału w segmencie markowych śliwek w czekoladzie.

 


Więcej informacji udziela:

Katarzyna Jarosińska / Kolterman Media Communications

kom. 510 044 292 / e-mail: k.jarosinska@kolterman.pl


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij