Hochland Sielski Złotą Innowacją FMCG & Retail 2021W 4 edycji konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail 2021”w ścisłym gronie laureatów znalazł się Hochland Sielski zdobywając Złotą Innowację FMCG & Retail 2021 w kategorii opakowanie.Produkty innowacyjne FMCG wybierane były na podstawie największej liczby
głosów oddanych przez konsumentów (internautów) w badaniu konsumenckim
przeprowadzonym przez firmę Blue
HorizONE. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpiło 25 października podczas
uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie. Wyniki konkursu będą
też opublikowane w listopadowym wydaniu miesięcznika Hurt & Detal, w
serwisach internetowych i na kanale YouTube – SpożywczaTV.
Innovation Day to wyjątkowe wydarzenie B2B. Część konferencyjna
odbyła się w formie paneli dyskusyjnych, wystąpień eksperckich i prezentacji
poświęconych innowacyjności w sektorze spożywczym, retailu i dystrybucji.
Prowadzili je eksperci i praktycy, skupiając się na nowych technologiach,
innowacyjnych produktach FMCG, nowoczesnym retailu, łańcuchu dostaw czy
opakowaniach. Podczas konferencji przedstawiono trendy w sektorze spożywczym,
unikalne produkty i nowoczesne rozwiązania handlowe. Oddzielna część poświęcona
była roli innowacji w rozwoju polskiego i światowego retailu.
Tym, co wyróżnia Hochland
Sielski spośród innych dostępnych na rynku serów w plastrach, jest bez
wątpienia opakowanie z zamknięciem w formie rzepa, podążające w kierunku
zrównoważonego rozwoju. Z jednej strony taka opcja gwarantuje, że produkt
dłużej pozostanie świeży, co umożliwia ograniczenie ilości wyrzucanej żywności,
z drugiej pozwala na coraz modniejszy upcycling, czyli podarowanie drugiego,
całkiem nowego życia (bez mechanicznego przetwarzania) przedmiotowi, który
kiedyś trafiłby do kosza. A opakowanie po serze Hochland Sielski idealnie
sprawdzi się do przechowywania kanapek na drugie śniadanie, mrożenia owoców czy
posłuży jako zapinana torebka na drobiazgi – rachunki, drobne zabawki dziecka
czy spinki do włosów. Złota
Innowacja FMCG & Retail 2021 dla Hochland Sielski, to kolejne znaczące
wyróżnienie dla naszej tegorocznej nowości rynkowej. Doceniła go
wcześniej także kapituła plebiscytu Dobra Marka 2021 – Jakość, Zaufanie,
Renoma, przyznając brandowi Hochland Sielski tytuł w kategorii Odkrycie Roku!
– podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w
Hochland Polska.
|
pełna lista aktualności
|