Internetowy konkurs BoboVityAgencja OS3 multimedia przygotowała stronę internetową i konkurs wspierające wprowadzenie 3 nowych wariantów smakowych kaszek BoboVita (NUTRICIA Polska).Na potrzeby aktywności agencja stworzyła serwis konkursowy www.bobovita.com.pl/puszka z aplikacją umożliwiającą użytkowniczkom zaprojektowanie autorskiej puszki kaszki BoboVita.
Konkurs wspiera kampania internetowa prowadzona m.in. w serwisach parentingowych. Internauci mogą zgłaszać swoje projekty do 26 kwietnia, 27 kwietnia rozpocznie się głosowanie, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w maju.
- Pracując dla marki BoboVita położyliśmy duży nacisk na wygląd serwisu. Z drugiej strony zależało nam na interakcji w przedstawieniu nowych produktów BoboVita - zaproszenie konsumenta do współtworzenia świata marki tworzy więź emocjonalną, która przesądza o jej długofalowym powodzeniu - mówi Marcin Maj, Dyr. Zarządzający OS3 multimedia.
|