Big-Active z nową kampanią herbat zielonychW debiutującym z początkiem października spocie reklamowym marka Big-Active zaprasza konsumentów do odkrywania nowego wymiaru przyjemności. Kampania promocyjna herbat zielonych potrwa do połowy listopada w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i na youtube.Herbaty
zielone marki Big-Active to wyjątkowe kompozycje dużych liści herbaty z
egzotycznymi owocami i barwnymi płatkami kwiatów, które tworzą wyraziste i
nieoczywiste połączenia smakowe. To właśnie intrygujący smak i aromat herbat
zielonych marki, wyróżniający markę na rynku, sprawia, że konsumenci sięgają po
jej produkty.
I to właśnie
te cechy stały się pretekstem do stworzenia nowego spotu reklamowego.
Zrealizowana w tym roku reklama to świeże spojrzenie na markę i zaproszenie
konsumenta do jej świata, w którym każda filiżanka naparu to źródło wielowymiarowej
przyjemności. Dzięki niestandardowemu ukazaniu w nim zielonej herbaty powstał
film przypominający o nowoczesnym i innowacyjnym charakterze Big-Active, w
którym filiżanka herbaty zielonej sprawia, że codzienność zmienia się w moment
pełen przyjemności.
Nasza nowa reklama to pierwszy tak odważny
spot w historii marki. Konsumenci zobaczą w nim coś więcej niż sam produkt.
Zależało nam na odwołaniu się do emocji i przyjemności, która wiąże się z
naszymi herbatami zielonymi. Chcieliśmy przekazać konsumentom, że zielona
herbata może pobudzić zmysły i przenieść nas do świata pełnego kolorów,
aromatów i smaków. W ten sposób powstał film wpisujący się w trendy
komunikacyjne, bardzo zmysłowy, kobiecy, dynamiczny i pełen magii. Nasz nowy
spot doskonale oddaje charakter marki i naszych konsumentów: świadomych,
poszukujących nowych doznań i przywiązujących wagę do wysokiej jakości
produktów. - mówi Marzena Walczak, brand
manager Big-Active, odpowiedzialna za wszystkie działania marki.
Za kreację
spotu odpowiada agencja Mullenlowe. Produkcją zajął się dom produkcyjny
WatchOut Studio. Reżyserię powierzono Martynie Iwańskiej, a zakup mediów domowi
mediowemu MediaCom.
Link do spotu
Nowa reklama to także okazja do zaprezentowania efektu
niedawnej metamorfozy opakowań herbat zielonych w wariancie ekspresowym. Dla
wygodniejszego zaparzania, do biodegradowalnej torebki z suszem dodano
sznureczek z zawieszką, a całość zamknięto w oddzielnych kopertkach, dzięki czemu
herbata dłużej zachowuje smak i aromat. Zmianie uległy także opakowania herbat:
ich projekt wzbogacono m. in. o oznaczenia ułatwiające segregację odpadów.
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów. „Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO. W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast i Premium. W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu. W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Herbapol Polana. Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|