Herbapol i Big-Active zdominowały podium kategorii herbat w rankingu TOP 200 najlepszych polskich marekMarki Herbapol i Big-Active zajęły 1. i 3. miejsce w kategorii „Herbata” w zestawieniu „TOP 200 Polskich Marek” opracowanym i opublikowanym przez magazyn Forbes w najnowszym, październikowym numerze. Premierowa edycja rankingu obejmowała 24 kategorie
z różnych branż.Ranking powstał na bazie wyników 1435 wywiadów z polskimi konsumentami, podczas których analizowano ich
skojarzenia z każdą z marek. Badano także wkład marki w sprzedaż
produktu. Tym sposobem, redakcja
miesięcznika Forbes stworzyła obiektywne zestawienie 200 najistotniejszych
polskich marek, które zajmują dominującą pozycję w koszykach zakupowych Polaków.
Magazyn dodatkowo obliczył realną wartość badanych podmiotów
w oparciu o ich pozycję i sprzedaż osiąganą w Polsce.
„Jesteśmy ogromnie dumni z pozycji, jakie
osiągnęliśmy w tak prestiżowym rankingu. Znalezienie się na podium dwóch naszych
flagowych marek to znak, że Polacy cenią możliwość wyboru oraz różnorodność
doświadczeń, jakie oferują nasze produkty. Mamy świadomość tego, że bycie
liderem to ogromna odpowiedzialność, zwłaszcza że na zaufanie, jakim cieszy się
marka Herbapol, pracowało kilka pokoleń. Z kolei marka Big-Active konsekwentnie
buduje swoją rozpoznawalność na rynku, a jej wysokie miejsce w rankingu
potwierdza, że obraliśmy dla niej dobry kierunek rozwoju.” – mówi prezes zarządu firmy
„Herbapol-Lublin” S.A. Evangelos Evangelou.
Marka Herbapol jest obecna na polskim rynku
spożywczym od kilkudziesięciu lat. Kolejne pokolenia konsumentów cenią ją za
niezmienne czerpanie inspiracji z natury i wysoką jakość produktów z
charakterystycznym, zielonym listkiem. Portfolio marki obejmuje nie tylko flagowe,
znane od lat produkty, takie jak herbatki ziołowe, owocowe czy syropy owocowe.
W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów oferta firmy regularnie
poszerza się o nowe kategorie produktowe, jak gotowe do picia napoje ziołowe i
herbaciane czy syropy do mleka.
Nieodłączną cechą marki Big-Active jest jej
indywidualny i nowoczesny charakter. Pokazuje ona, że świat herbat jest niezwykle
bogaty, ma wiele odmian i kolorów, swoją duszę i tradycję.
Portfolio marki to herbaty zielone, białe, czerwone, owocowe, czarne oraz
funkcjonalne.
Zestawienie magazynu Forbes zostało opracowane we współpracy z firmą
Minds & Roses.
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i
dżemów.
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii
herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio
firmy dołączyły produkty z linii BIO.
W
2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast i
Premium.
W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A.
otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w
Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
W
2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych
kosmetyków i suplementów Herbapol Polana.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl
oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|