Gdzie szukać kasy? W loterii „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne!Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem „Mus je schrupać i wygrać”. Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach oraz punktach sprzedaży, w ramach nowej platfomy komunikacji „Mus je schrupać… zanim znikną!”.
Zasady loterii zostały oparte na prostym mechanizmie,
sprawdzonym w latach ubiegłych. Wystarczy zakupić dwa dowolne produkty z całej oferty
produktowej Wafli Familijne, zarejestrować paragon na stronie akcji www.familijne.pl, by od razu dowiedzieć się, czy udało się zdobyć jedną z nagród
pieniężnych, dostępnych w puli każdego dnia. Spośród wszystkich zarejestrowanych
zgłoszeń, w wielkim finale akcji, zostanie rozlosowana nagroda główna w
wysokości 50 tys. złotych.
Na zachętę do wspólnej zabawy, marka przygotowała dla konsumentów upominki
w postaci pakietów Wafli Familijnych oraz voucherów na zakup słodyczy,
osiągalnych bez konieczności rejestracji paragonu. Regulamin loterii oraz zasady akcji są
dostępne na stronie familijne.pl.
Każdego
roku loteria stanowi ważny punkt w planach marketingowych naszej marki ze względu
na bardzo dużą popularność, przekładającą się wymiernie na wyniki. Rokrocznie podczas
akcji obserwujemy znaczące wzrosty rotacji – mówi Ewelina Haraburda, Senior Brand Manager. Bieżąca edycja została idealnie wpisana w nową platformę komunikacji,
bazującą na motywie „poszukiwania”. W loteryjnych poszukiwaniach nagród
towarzyszą uczestnikom zabawy rysunkowe postaci, znane już z kampanii
telewizyjnej – dinożaur, wróbelek, bluesowy misiek. Mus zobaczyć i wygrać
– dodaje.
Akcja będzie mocno wspierana w mediach i
punktach sprzedaży do końca sierpnia. Emisje
dedykowanych spotów zaplanowano w ogólnopolskiej telewizji, serwisach VOD oraz
w internecie. Działania dopełniają kampanie: radiowa i online (display,
influencerzy, social media), a także komunikacja na opakowaniach produktów i w punktach
sprzedaży.
Strategię
nowej platformy komunikacyjnej oraz wszystkie kreacje przygotowała agencja Opus
B. Produkcję spotów powierzono Lemon
Film. Zakupem mediów zajmuje się Initiative. Działa PR realizuje Kolterman
Media Communications.
Link
do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=p6Eu39mo9FQ
Więcej informacji udziela:
Agnieszka Rudek,
Kolterman Media Communications
kom.
+48 510 081 203, a.rudek@kolterman.pl
pełna lista aktualności
|