Gdzie te wafelki? Familijne z nową komunikacją na outdoorzeMarka Familijne kontynuuje wątek rodzinnego poszukiwania wafelków w ramach kolejnej odsłony nowej platformy komunikacyjnej pod hasłem „Mus je schrupać… zanim znikną!”. Tym razem akcja przenosi się z domowego zacisza, znanego ze spotów telewizyjnych, w realną przestrzeń największych polskich miast. Gdzie te wafelki? Na citylightach i billboardach!Kampania outdoorowa, realizowana w największych aglomeracjach
miejskich w Polsce, potrwa do końca czerwca. Przekaz kilkunastu różnych kreacji
reklamowych nawiązuje do lokalnej specyfiki każdego z miast i przywołuje ich
najbardziej charakterystyczne symbole (m.in. wrocławskie krasnale, Smoka
Wawelskiego, warszawską Syrenkę czy poznańskie koziołki). W humorystycznej
i rymowanej narracji marka Familijne zachęca do zabawy w poszukiwanie
ulubionych wafelków, stawiając pytanie „Gdzie się podziały wafelki (w twoim
mieście)”? Dodatkowym elementem, komunikowanym podczas kampanii, jest znak
Colian Polska Firma Rodzinna.
Lekki przekaz i komiksowa estetyka dodają marce swieżości
i idealnie trafiają w oczekiwania młodszej grupy konsumentów. Jest
zabawnie, z przymróżeniem oka i bardzo Familijnie. Mus zobaczyć… także w
telewizji i internecie.
Strategię
nowej platformy komunikacyjnej oraz wszystkie kreacje do kampanii outdoorowej
przygotowała agencja Opus B. Za produkcję spotów odpowiada Lemon Film. Zakupem
mediów zajmuje się Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media
Communications.
Familijne to wafle rodzinne numer jeden w Polsce. Uwielbiane od ponad 25
lat za idealną chrupkość wafelka i pyszną różnorodność. Dostępne w szerokim
wyborze aż 11 smaków są chrupiącą, słodką przekąską do podjadania
i dzielenia się z bliskimi w każdym miejscu i czasie. Produkt z porfolio
Colian - Polskiej Firmy Rodzinnej.
pełna lista aktualności
|