Rusza kampania autentycznie wystrzałowej Oranżady Strzelającej HellenaOranżada Hellena reklamuje swoją kolejną wystrzałową propozycję. Do promocji Oranżady Strzelającej Hellena zaangażowano nastoletniego twórcę internetowego Miłosza Mazura. Kampania w telewizji, social mediach, prasie i placówkach handlowych będzie realizowana do 27 czerwca br.Oranżada Hellena stawia na gwiazdy. Kultowy
napój marki od lat reklamuje showman Kuba Wojewódzki. Z kolei oferowane przez
nią produkty dla dzieci i nastolatków promują artyści i twórcy młodego
pokolenia. Oranżadę Hellena Party zachwalają utalentowane wokalistki Viki Gabor
i Roxie Węgiel, a w pierwszej kampanii Oranżady Strzelającej Hellena występuje
nastoletni infulencer Miłosz Mazur.
Youtuber i autor popularnych treści dla
młodzieży, Milo Mazur poleca Oranżadę Strzelająca Hellena jako autentycznie
wystrzałową. Bombowe połączenie smaku oranżady i wyjątkowych dodatków
rekomenduje wszystkim, szukającym mega wrażeń. Spoty z jego udziałem będą
emitowane w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, kanałach
tematycznych oraz na VOD. Zaplanowano też kampanię w social mediach, w tym na
profilach Miłosza Mazura i Oranżady Hellena na YouTubie, Instagramie i TikToku.
Ponadto produkt będzie insertowany do wybranych tytułów prasy dziecięcej, a
także reklamowany w prasie handlowej.
Autentycznie wystrzałowa Oranżada Strzelająca
Hellena zyska silne wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej. Na potrzeby
sklepów przygotowano specjalne standy, ekspozytory i materiały POSM: plakaty
oraz wobblery.
Kampania będzie realizowana między 20 maja a 27
czerwca br. Kreację przygotowała agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił
dom mediowy Initiative Media. Działania PR realizuje agencja Kolterman Media
Communications.
pełna lista aktualności
|