„Herbapol-Lublin” powraca z limitowaną edycją syropów owocowychCiepły sezon zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim czas pełen owocowych i soczystych smaków. 19 kwietnia Herbapol-Lublin ruszył ze sprzedażą orzeźwiających syropów z letniej edycji limitowanej.Syropy Herbapol to intensywnie owocowy smak i aromat z
dodatkiem witamin C, D, B6 oraz cynku, dzięki czemu – jako
suplementy diety – wspierają funkcjonowanie układu odpornościowego. To
doskonały wybór dla każdego, niezależnie od pory dnia czy roku! W
bieżącej odsłonie konsumenci znajdą smak orzeźwiającego arbuza i mięty, soczystego
mango i ananasa, rabarbaru z truskawką, słonecznej pomarańczy oraz egzotycznego
kiwi.
Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz
uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego
smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów
dostępnych w przystępnej cenie. Syropy letnie od Herbapol-Lublin co
roku są hitem rynkowym, o czym świadczą wzrosty wartości sprzedaży. Już co druga butelka syropu sprzedawana
w Polsce to produkt marki Herbapol.
Oferta letnia będzie dostępna m.in. w
dyskontach. W
Lidlu znajdzie się mix 3 smaków o pojemności 680 ml: brzoskwinia z markują – na
wyłączność, a także kiwi i pomarańcza. W sieci sklepów Biedronka pojawi się mix
2 smaków w butelkach 500 ml: pomarańcza oraz truskawka z rabarbarem.
Asortyment
syropów owocowych Herbapol-Lublin nieustannie się rozwija. Od lutego br. firma rozpoczęła
także sprzedaż smaku Jabłko, który dołączył do portfolio na stałe. To jedyny
taki produkt w kategorii syropów na rynku masowym od znanej i cenionej przez
konsumentów marki. Wyróżnia się znakomitym smakiem.
Limitowana edycja
syropów letnich będzie wspierana dedykowanymi materiałami oraz reklamą VoD na
przełomie czerwca i lipca. Animacja
video przygotowana została przez agencję Carla Zuri, a za zakup mediów
odpowiada dom mediowy Mediacom. Etykiety produktów powstały we
współpracy z agencją Huddleston Melon Design. Działania PR prowadzi agencja Big
Picture.
Cena
rekomendowana za butelkę syropu letniego o objętości 420 ml wynosi 4,39 zł.
Zachęcamy do
obejrzenia spotu syropów z letniej edycji Herbapol: https://www.youtube.com/watch?v=H-fZDB75RIc
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów.
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO.
W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast i Premium.
W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Herbapol Polana.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|