„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – nowa odsłona kampanii „Herbapolscy”12 kwietnia Herbapol-Lublin startuje z kolejną odsłoną kampanii z platformy „Herbapolscy”! W ramach kampanii planowane są w tym roku cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych marki. W marcu miała miejsce emisja pierwszego z nich, prezentującego ofertę dżemów (Wiśniewscy). Rozpoczynająca się obecnie kolejna część kampanii będzie wspierać kategorię syropów Herbapol.
Nowy spot można obejrzeć pod linkiem:
Herbapol. I dzień smakuje
lepiej - Malinowscy - YouTube
„Herbapol-Lublin” S.A. „Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów. „Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO. W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast
i Premium. W
2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu. W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i suplementów Polana.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|