Kampania! Wybitna Oranżada Hellena Zero Cukru wśród wybitnych osiągnięć PolakówOranżada Hellena wystartowała z kampanią promującą polskość, rodaków, ich wielkie sukcesy oraz spektakularne osiągnięcia. W kampanii pt. Cudze chwalicie, swego nie znacie podkreśla wybitność Polaków, w tym Oranżady Hellena Zero Cukru. Aktywności w telewizji potrwają do końca czerwca, a w punktach sprzedaży i digitalu zagoszczą już na zawsze.Przez pryzmat polskich sukcesów Oranżada
Hellena promuje nową bezcukrową odsłonę autentycznie najlepszego rodzimego
napoju. W najnowszej odsłonie kampanii marki Kuba
Wojewódzki w zabawny i charakterystyczny dla siebie sposób podkreśla
imponujące osiągnięcia rodaków. Jednym z nich jest - Oranżada Hellena Zero
Cukru, wybitna bez cukru. Nowość znakomicie wpisuje się w prozdrowotne trendy
rynkowe, zachowując przy tym swój unikalny landrynkowy smak.
Ostatnie
sekundy 30-sto i 15-sekundowych spotów dobitnie podkreślają to, co w produkcie najważniejsze
– wybitny smak i wybitnie zero cukru! Ich emisję zaplanowano w TV oraz w social
mediach, Oranżada Hellena Zero Cukru otrzyma także mocne wsparcie w punktach
sprzedaży. Na potrzeby PSD przygotowano materiały POSM oraz specjalne
ekspozycje.
Działania mają charakter mocno
wizerunkowy. Ich celem jest promocja Oranżady Hellena jako polskiej marki, a
także dotarcie do aktualnych i nowych grup konsumentów. Kampania skupia
się na fundamentach brandu – niepowtarzalnym smaku i polskim pochodzeniu. W reklamach zastosowano charakterystyczny dla marki design
z podkreśleniem koloru czarnego jako typowego dla kategorii napojów gazowanych
bez cukru.
Producentem
spotu jest Papaya
Films. Za kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Media zaplanował i kupił
dom mediowy Initiative
Media Warszawa. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media
Communications. Aktywności reklamowe potrwają do końca czerwca.
pełna lista aktualności
|