Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
„Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” – wystartowała nowa kampania reklamowa marki
W marcu marka Herbapol zaprezentowała pierwszą odsłonę swojej nowej platformy komunikacyjnej. W ramach kampanii „Herbapol. I dzień smakuje lepiej!” zrealizowano cztery spoty reklamowe dla czterech kluczowych kategorii produktowych, w których rodziny Wiśniewskich, Malinowskich, Leśniewskich oraz Ziółkowskich spędzają wspólne chwile z produktami marki.

Herbapol od wielu lat cieszy się niesłabnącą sympatią oraz uznaniem konsumentów, dla których marka jest synonimem nie tylko intensywnego smaku i aromatu płynącego z natury, ale także wysokiej jakości produktów dostępnych w przystępnej cenie.

 

DNA marki Herbapol to inspirowanie się naturą, bogaty smak oraz historia i tradycja, które sprawiają, że konsumenci od kilku pokoleń wybierają nasze produkty. To niewątpliwie mocne strony marki, wyróżniające nas na tle konkurencji. Nowa platforma komunikacyjna przypomina odbiorcom o tym, co stanowi o wyjątkowości produktów marki - smaku, wybieraniu polskich, lokalnych odmian owoców oraz przyjemności płynącej ze spożywania wyrobów z logo Herbapol. Jednocześnie zwracamy uwagę konsumentów na to, że w tak dużym portfolio jakie oferujemy, każdy członek rodziny znajdzie produkt, który może mu towarzyszyć niezależnie od pory dnia. – mówi Maria Gulczyńska, zastępca dyrektor marketingu w firmie „Herbapol-Lublin” S.A. – Herbapol. I dzień smakuje lepiej! to odświeżenie i unowocześnienie naszego wizerunku oparte na koncepcie zaproszenia widza do domów czterech rodzin o typowo polskich nazwiskach, które nawiązują do kategorii produktów pokazanych w poszczególnych spotach. W ten sposób pokazujemy, że produkty marki Herbapol to element codzienności wielu z nas, który doceniają i dorośli, i dzieci.


Jako pierwszy w ramach kampanii jest emitowany spot ukazujący rodzinę Wiśniewskich, którzy uwielbiają dżemy Herbapol i zamkniętą w nich wiśnię nadwiślankę, polskie truskawki oraz jabłka z mazowieckich sadów. Perypetie kolejnych rodzin – wielbicieli herbatek owocowych, syropów owocowych i herbatek ziołowych – ukażą się wkrótce, zarówno w TV jak i na platformach VoD. Aktualny spot można obejrzeć klikając w poniższą grafikę:

 

Obraz1

Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Change Serviceplan. Realizację spotów firma powierzyła domowi produkcyjnemu Watchout Studio. Media do kampanii telewizyjnej zakupił dom mediowy MediaCom.

 


 

„Herbapol-Lublin” S.A.

„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów.

„Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. 
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.

W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast 
i Premium. 

W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i suplementów Herbapol Polana.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij