Hochland Sielski – nowe sery żółte z Zielonych Płuc Polski w innowacyjnym opakowaniuPortfolio serów żółtych Hochland rozszerza się o nowy brand – Hochland Sielski. Nowe sery żółte w plastrach pochodzą z najczystszych terenów Polski, zwanych Zielonymi Płucami Polski. A mleko, które jest podstawą tych pysznych serów, pochodzi od krów z polskich rodzinnych gospodarstw, w których dba się o dobrostan zwierząt. Hochland Sielski to trzy wyjątkowe warianty smakowe oraz jedyne takie opakowanie na rynku, które jest bardzo wygodne, a dzięki innowacyjnemu zamknięciu na rzep zapewnia długą świeżość produktu. A ponadto, po zjedzeniu pysznego sera, opakowanie może służyć również jako opakowanie na kanapki czy do segregacji drobnych przedmiotów.Sielski z natury
Nowe sery żółte w ofercie Hochland Polska produkowane
są w jednym z najczystszych rejonów należącym do tzw. Zielonych Płuc Polski. Te
unikatowe przyrodniczo tereny położone w północno-wschodniej części kraju charakteryzują
się wyjątkowo czystym powietrzem i bogactwem przyrodniczym. Ponadto podstawą
tego wyjątkowego sera jest wysokiej jakości mleko, które pochodzi od krów z
polskich, rodzinnych gospodarstw.
Sery Hochland Sielski charakteryzują się
pysznym, naturalnym smakiem. Obecnie do wyboru są 3 warianty smakowe. Hochland
Sielski Klasyczny wyróżnia delikatnie słodki, zrównoważony smak i
charakterystyczne dziury. Hochland Sielski Śmietankowy to propozycja dla
miłośników aksamitnych, łagodnych smaków i serowej delikatności. Z kolei Hochland
Sielski Wyrazisty ma intensywny, dojrzały smak - będzie idealny dla
koneserów wytrawnych serów.
Dzięki innowacyjnemu w kategorii opakowaniu
ze szczelnym zamknięciem na rzep, sery na dłużej zachowują swoją świeżość. Co
więcej, funkcjonalne opakowanie można zgodnie z ideą zero waste wykorzystać
później do innych celów, zarówno jako do celów spożywczych, jak i
niespożywczych, np. jako opakowanie kanapki śniadaniowej, zabezpieczenie owoców
do zamrożenia czy do wygodnego rozdzielenia i segregacji dowolnych drobnych
przedmiotów w domu i poza nim. Tworząc opakowania nowych serów, firma Hochland
Polska zastosowała technologię pozwalającą na ograniczenie zużycia plastiku o
ponad 30%, a elementy takie jak tacka można w 100% poddawać recyklingowi.
Sery żółte to największa kategoria
sera i cały czas dynamicznie rośnie. Konsumenci uwielbiają ten rodzaj serów i
sięgają po nie coraz częściej, tym bardziej, że mają do wyboru wiele wariantów
smakowych i gatunków sera – mówi Radosław Jurkowski, Marketing Manager Hochland
Polska. Można by pomyśleć, że w tej kategorii trudno zaproponować coś nowego
czy przełomowego. A jednak – Hochland Polska wprowadza na rynek nowe sery
żółte, które wyróżnia nie tylko doskonały smak, lecz także unikalne, wygodne i proekologiczne
opakowanie. Przed laty Hochland wprowadził opakowanie serów żółtych typu
otwórz-zamknij, które stało się rynkowym sukcesem, a następnie standardem dla
całej kategorii. Teraz wprowadzamy kolejną przełomową innowację. Hochland
Sielski to absolutna nowość, która z pewnością zainteresuje fanów serów
żółtych, a szczególnie te osoby, które cenią pyszny smak, którym bliska jest
natura, filozofia zero waste i… wygodne, funkcjonalne, nowoczesne
rozwiązania.
Wprowadzeniu na rynek serów Hochland Sielski towarzyszy
silna zintegrowana kampania promocyjna – najsilniejsza od lat, wśród brandów
serów żółtych. Początek kampanii planowany jest na 12 kwietnia. Produkty będą
promowane m.in. w telewizyjnej kampanii spotowej i w internecie, w social media
i we współpracy z wybranymi influencerami. Działania promocyjne będą również
prowadzone w punktach sprzedaży oraz przez działania PR – w mediach branżowych
i konsumenckich. Kampanię obsługuje dom mediowy Value Media, kreacje przygotowała agencja FCB Bridge2Fun, za
działania public relations odpowiada Quality PR.
pełna lista aktualności
|