Hochland Cheesemaster Gala za nami!Gala Hochland Cheesemaster to tradycyjne spotkanie w ramach którego następuje podsumowanie roku oraz wyników sprzedażowych. W tym roku Galę Cheesmaster 2019/2020 zaplanowano na piątek, 12 lutego. To była GALA jakiej nikt nie znał, w nowej i niepowtarzalnej wirtualnej odsłonie, która ze względu na pandemię odbyła się w ramach Hochland Cheesmaster Channel.W
spotkaniu wzięli udział przedstawiciele działu sprzedaży, kierownictwo, a także
zaproszeni goście z pozostałych działów Hochland Polska. Agenda, jak na program
informacyjny przystało zawierała: newsy ze świata Hochland, reportaż „Hochland
– nic ich nie powstrzyma”, gościnne występy ekspertów, rozdanie nagród
Cheesmaster w 5 kategoriach i wiele niespodzianek w ramach Hochland
Cheesmaster Channel.
Punktualnie
o godzinie 14.00 wystartował najlepszy program informacyjny dedykowany
pracownikom Hochland. Newsy ze świata Hochland przedstawiła Anna Mierzwa –
popularna aktorka Teatru Nowego w Poznaniu. Gościem specjalnym był Jerzy
Bralczyk – polski językoznawca, profesor nauk humanistycznych, specjalista
w zakresie języka mediów, reklamy i polityki, jeden z najpopularniejszych
autorytetów w dziedzinie języka polskiego. Uczestników Gali przywitał Piotr
Knauer, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu Hochland Polska – podczas transmisji
na żywo.
Na
Gali przyznano nagrody Cheesmaster w 5 kategoriach: Najlepszy Key Account
Manager Roku, Najlepszy Manager Zespołu, Najlepszy Przedstawiciel Handlowy, Najlepszy Specjalista do spraw Sprzedaży oraz Wyróżnienie Roku. Były wielkie
emocje – nagrodzeni dziękowali ze wzruszeniem, oczywiście w formie wirtualnej!
Kolejnym akcentem spotkania była prezentacja nagranego wspólnie przez
pracowników Hochland Polska video clipu „Miłość w Zakopanem”. Na zakończenie
Waldemar Dimke, Dyrektor Sprzedaży Hochland Polska, podczas transmisji na żywo,
serdecznie podziękował za miniony, dobry rok i za rewelacyjną organizację
wirtualnej Gali.
W Hochland Polska od wielu lat funkcjonuje kompleksowy
program wsparcia sprzedaży, obejmujący szereg działań skierowanych do
przedstawicieli handlowych. Ta platforma komunikacji łączy aspiracje sił
sprzedaży oraz portfolio Hochland w dążeniu do bycia ekspertem
w kategorii serów. Pracownicy działu sprzedaży Hochland w ramach
prowadzonych działań zdobywają wartościową wiedzę o firmie, jej historii,
asortymencie czy pochodzeniu składników. Na najlepszych czekają
wyróżnienia, a podsumowaniem starań sił sprzedaży jest
organizowany każdego roku event. Miniony rok, mimo pandemii, był bardzo
dobry pod wieloma względami! Przed nami kolejne wyzwania, ale RAZEM DAMY RADĘ!
- podkreślił Jacek
Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.
|
Firma Hochland istnieje na polskim rynku
od początku lat 90-tych. W Polsce działają dwa zakłady produkcyjne – w
Kaźmierzu i Węgrowie. Hochland, Almette, Valbon to wiodące na rynku marki,
pod którymi kryje się cała gama produktów, dostępna także dla rynku HoReCa.
Wszystkie produkty z oferty Hochland wyróżnia doskonały smak i najwyższa
jakość, dzięki najlepszym surowcom i technologiom.
pełna lista aktualności
|