Herbapol-Lublin startuje ze sprzedażą syropu o smaku jabłkowymHerbapol-Lublin, producent najchętniej kupowanych przez Polaków syropów owocowych, idzie za głosem konsumentów i wprowadza do sprzedaży kolejny wariant swojego produktu. Owocowy syrop, charakteryzujący się orzeźwiającym smakiem dojrzałych jabłek, to propozycja dla wszystkich osób, które pragną zasmakować klasyki. Produkt będzie wspierany sprzedażowo oraz mediowo.Jabłko to jeden z ulubionych owoców Polaków, po
który sięgają o każdej porze roku i dnia. To również jeden z najczęściej
wybieranych smaków napojów. Z myślą o znacznej części konsumentów poszukujących
na sklepowych półkach produktów dla całej rodziny, marka Herbapol-Lublin
wprowadza do sprzedaży nowy wariant smakowy syropu, który warto mieć w swoim
domu przez cały rok.
Syrop Herbapol Jabłko to niezwykle prosty sposób
na to, aby zimne lub gorące napoje
z wodą gazowaną lub niegazowaną smakowały jeszcze lepiej. Orzeźwiający smak i
aromat soczystych owoców zachwyci niejedną osobę, która ceni sobie zrównoważoną
słodycz. Zawarte
w syropie witaminy C, B6, D oraz cynk, wspierają funkcjonowanie
układu odpornościowego, dzięki czemu produkt może stanowić doskonałe
uzupełnienie codziennej diety.
Nowy produkt dystrybuowany jest od stycznia br. Rekomendowana
cena detaliczna produktu to 4,99 zł za butelkę o pojemności 420 ml.
Warto dodać, że w portfolio marki Herbapol-Lublin
znajduje się ponad 20 smaków syropów. Największą popularnością cieszą się syropy:
Malina, Wiśnia, Truskawka oraz Pomarańcza.
„Herbapol-Lublin”
S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i
dżemów.
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły
produkty z linii BIO.
W 2017 roku
firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie
herbat: Breakfast
i Premium.
W 2019 „Herbapol-Lublin” S.A. otrzymał
m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm
w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym
wprowadzając markę naturalnych kosmetyków
i suplementów Polana.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|