Familijne Wieczory Filmowe – ruszyła zimowa kampania Wafli FamilijnychWafle Familijne wystartowały z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Od 18 stycznia będą towarzyszyć Polakom podczas domowych chwil relaksu z dobrym filmem czy serialem. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl, w ramach której marka zaprasza kinomaniaków na wyjątkowy konkurs.Wspólne chrupanie przed ekranem, podczas seansu filmowego czy maratonu
z ulubionym serialem, to jedna z najczęstszych aktywności, jakie wybierają
Polacy w zimowe wieczory. Oglądanie umilają lekkie przekąski, wśród których bardzo
chętnie wybierane są wafle Familijne. Co trzeci konsument chrupie wafelki
właśnie podczas oglądania TV.
Przy
współpracy z serwisem Filmweb.pl marka
Familijne stworzy ranking ulubionych filmów rodzinnych Polaków. W konkursie,
który potrwa od 18 stycznia do końca lutego, użytkownicy serwisu będą mogli
głosować na swoich filmowych faworytów i wygrywać atrakcyjne filmowe nagrody.
Akcji będzie towarzyszyć kampania display na Filmweb.pl oraz w mediach
społecznościowych, oparta na grze w skojarzenia. Regulamin konkursu jest
dostępny na www.familijne.pl.
W ramach
akcji „Familijne Wieczory Filmowe” zaplanowano
sponsoring największych pasm filmowych w Polsacie i TVN-ie oraz emisje w Telewizji
Polskiej. Komunikacja w telewizji, na platformach VOD i YouTubie potrwa do
końca marca. Uzupełnieniem działań będzie aktywność w mediach
społecznościowych, w ramach której ulubione wafelki Polaków zamienią się w
równie uwielbianych bohaterów filmów czy seriali.
Podczas kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, w sprzedaży będzie
dostępna specjalna oferta Wafli Familijnych w dużej paczce 450 g. Dwa
najpopularniejsze smaki - śmietankowy i czekoladowy w formacie XXL to
jeszcze więcej chrupania na wieczory filmowe dla całej rodziny. W punktach
sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje i POS.
Kreacje na
potrzeby kampanii przygotowała agencja Gong. Media zakupił Initiative. Działa
PR realizuje Kolterman Media Communications.
Link do
spotu: https://www.youtube.com/watch?v=GTQaXYdJbkQ
pełna lista aktualności
|