Anna Sambor nową dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów w „Herbapol-Lublin” S.A.1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii.Anna Sambor posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu i
tworzeniu strategii marketingowych. W swojej dotychczasowej karierze pracowała
zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever
Polska czy Pepsico, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy Grupa Bakalland,
gdzie odpowiedzialna była za kompleksowe zarządzanie głównymi markami firmy i
rozwój nowych kategorii. Ostatnio związana była z 38 Content Communication,
gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.
W „Herbapol-Lublin” S.A. Anna Sambor będzie odpowiedzialna za
przygotowanie i realizację długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej
Spółki oraz marek tworzących jej portfolio. Jednym z kluczowych obszarów, na
których skupi się w nowej roli, będzie też wyznaczanie innowacyjnych kierunków
rozwoju oferty produktowej.
„Bogate doświadczenie i silne kompetencje Anny
Sambor, zdobyte przez nią w dynamicznym sektorze FMCG, potwierdzają liczne nowości
produktowe, które skutecznie rozwinęła i wprowadziła na rynek, kreując tym
samym zupełnie nowe trendy konsumenckie. Jestem przekonany, że jej wiedza,
znakomita intuicja i strategiczne podejście do biznesu jeszcze bardziej wzmocnią
przewagę konkurencyjną naszych marek oraz pozwolą osiągnąć założone cele firmy,
koncentrujące się w dużej mierze na rozwoju i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań,
odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby konsumentów” – mówi
Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin” S.A.
jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na
naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i
dżemów. „Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki
Herbapol i Big-Active. Na bogate
portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów
dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły
produkty z linii BIO.W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa,
wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium.
W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla
najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz
kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit
Handlu.
W 2020 roku firma zaistniała na
rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów
Polana.
Więcej informacji znaleźć
można na stronie www.herbapol.com.pl
oraz www.herbapol-polana.com.
pełna lista aktualności
|