Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Anna Sambor nową dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów w „Herbapol-Lublin” S.A.
1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem nowych produktów i kategorii.

Anna Sambor posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu strategii marketingowych. W swojej dotychczasowej karierze pracowała zarówno dla największych międzynarodowych koncernów FMCG, takich jak Unilever Polska czy Pepsico, jak i polskich spółek, takich jak Bakoma czy Grupa Bakalland, gdzie odpowiedzialna była za kompleksowe zarządzanie głównymi markami firmy i rozwój nowych kategorii. Ostatnio związana była z 38 Content Communication, gdzie pełniła funkcję dyrektora zarządzającego.

 

W „Herbapol-Lublin” S.A. Anna Sambor będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację długookresowej strategii marketingowo-komunikacyjnej Spółki oraz marek tworzących jej portfolio. Jednym z kluczowych obszarów, na których skupi się w nowej roli, będzie też wyznaczanie innowacyjnych kierunków rozwoju oferty produktowej.


„Bogate doświadczenie i silne kompetencje Anny Sambor, zdobyte przez nią w dynamicznym sektorze FMCG, potwierdzają liczne nowości produktowe, które skutecznie rozwinęła i wprowadziła na rynek, kreując tym samym zupełnie nowe trendy konsumenckie. Jestem przekonany, że jej wiedza, znakomita intuicja i strategiczne podejście do biznesu jeszcze bardziej wzmocnią przewagę konkurencyjną naszych marek oraz pozwolą osiągnąć założone cele firmy, koncentrujące się w dużej mierze na rozwoju i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, odpowiadających na stale zmieniające się potrzeby konsumentów” – mówi Evangelos Evangelou, prezes zarządu „Herbapol-Lublin” S.A.

150805_Anna-Sambor-1-fot-SKobusinski
  

„Herbapol-Lublin” S.A.

„Herbapol-Lublin” S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych, białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych i dżemów. „Herbapol-Lublin” S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat, produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii BIO.W 2017 roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium. 

W 2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.

W 2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych kosmetyków i suplementów Polana.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij