Syropy sezonowe od marki Herbapol – aromatyczne smaki idealne na jesienno-zimowy czasMarka Herbapol wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dlatego na sklepowe półki ponownie trafią pyszne warianty syropów z zimowej edycji limitowanej. Cztery intensywne smaki rozpieszczą nawet najbardziej wymagające podniebienia.Jesień i zima nie kojarzą się nam najlepiej. To czas, kiedy odczuwamy brak
letniego słońca, ciepła, owoców i szukamy sposobów na poprawę nastroju. Z
pomocą przychodzą Syropy owocowe Herbapol, które umilą długie jesienno-zimowe dni
i chłodne wieczory, a także zachwycą wyjątkowym smakiem. Dla swoich konsumentów marka Herbapol przygotowała teraz specjalne sezonowe
propozycje. Wśród nowości znajdziemy cztery limitowane warianty syropów zimowych,
m.in. przyjemnie owocową Gruszkę z delikatnym kwiatem czarnego bzu oraz
rozgrzewającą Pomarańczę z goździkami i
cynamonem, dostępne tylko w ofercie marki Herbapol, a do tego aromatyczny, wyrazisty
Imbir czy intensywnie owocową Dziką różę o kwiatowym aromacie. Wszystkie syropy jako suplementy diety zostały wzbogacone w kompozycję witamin: B6, C, D oraz cynk,
które przyczyniają się do prawidłowego funkcjonowania układu
odpornościowego i tym samym pozytywnie wpływają na organizm. Rekomendowana cena za butelkę syropu o objętości 420 ml to 4,39 zł.
„Herbapol-Lublin” S.A. Herbapol-Lublin S.A. jest
polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności na naszym
rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie
syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych, funkcjonalnych,
białych oraz drugie miejsce w kategorii herbat zielonych
i dżemów. Herbapol-Lublin S.A. to
przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
produktów dżemowych, napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy
dołączyły produkty z linii BIO. W 2017 roku firma
zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat:
Breakfast
i Premium. W 2019 Herbapol-Lublin S.A.
otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej rozwijających się firm w
Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały wyróżnione nagrodą Kupców
Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu. W
2020 roku firma zaistniała na rynku kosmetycznym wprowadzając markę naturalnych
kosmetyków i suplementów Polana. Więcej informacji znaleźć
można na stronie www.herbapol.com.pl oraz www.herbapol-polana.com. Dodatkowych
informacji udzielają: Biuro Prasowe „Herbapol-Lublin” S.A.: Marta Kłys, Junior PR Consultant marta.klys@big-picture.pl, 575 041 210
„Herbapol-Lublin” S.A.: Beata Skwierczyńska, PR-Digital
Manager
beata.skwierczynska@herbapol.com.pl, 517 594 582
pełna lista aktualności
|