„Każdy ma swoje grzesz… Grześki” – nowa platforma komunikacyjna marki80% Polaków deklaruje, że ma swoje „małe grzeszki” – niewielkie przyjemności, na które pozwala sobie od czasu do czasu*. Drobne słabości – grzeszki są nieodłącznym elementem naszego życia, zupełnie jak Grześki, które w listopadzie wystartowały z nową platformą komunikacyjną. Pierwsza odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki” potrwa do 20 grudnia br. w telewizji i internecie.Nowa platforma
komunikacyjna marki bazuje na humorystycznej grze słów grzeszki-Grześki. Każdy ma swoje „grzeszki” – małe, codzienne
słabostki, które sprawiają, że częściej się uśmiechamy i z lekkim
dystansem podchodzimy do otaczającej nas rzeczywistości. To one czynią nas
wyjątkowymi i niepowtarzalnymi, podobnie jak… ulubione wafelki Grześki,
towarzyszące nam na co dzień. Nowa platforma komunikacyjna marki w sposób
żartobliwy bazuje na dwuznaczności słowa grzeszki-Grześki i stawia ją w
centrum humorystycznego przekazu, bo przecież… „Każdy ma swoje Grześki”! – mówi
Wojciech Gańko, Brand Manager marki Grześki.
Tematem pierwszego
spotu z cyklu o naszych codziennych grzeszkach-Grześkach jest niewinny flirt nastolatków - chłopaka w
pociągu z dziewczyną na peronie. Emisje zaplanowano do 20 grudnia br. na
antenie Polsatu, TVNu i stacji tematycznych oraz w serwisach VoD (Ipla i
player.pl). Kampanię telewizyjną uzupełniają działania w mediach
społecznościowych oraz współpraca z influencerami.
Celem
wprowadzenia nowej platformy komunikacyjnej jest dotarcie do obecnych
konsumentów marki oraz poszerzenie użytkowników o młodszych konsumentów z
pokolenia Y i Z. Działania zaplanowane na listopad i grudzień, to dopiero
początek szeroko zakrojonych aktywności marki. O Grześkach będzie głośno
przez cały 2021 rok. O tym, co marka przygotowała jeszcze dla konsumentów
będziemy informować na bieżąco.
Strategię nowej
platformy komunikacyjnej marki opracowała agencja MullenLowe Media Hub. Media
do kampanii zakupił Initiative; spot wyprodukował dom produkcyjny Lemon; za
działania z influencerami odpowiada agencja Gong. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media
Communications.
Link do spotu: https://youtu.be/8-N0rpeIZj4
*Badanie
na panelu Ariadna. Próba ogólnopolska licząca N=1088 osób w wieku od 18 lat
wzwyż. Struktura próby dobrana wg reprezentacji w populacji dla płci, wieku i
wielkości miejscowości zamieszkania. Metoda: CAWI. Termin realizacji: 6 - 9
listopada 2020 roku.
Więcej
informacji udziela:
Agnieszka Rudek/ Kolterman Media
Communications
kom. +48 510 081 203/
a.rudek@kolterman.pl
pełna lista aktualności
|