Gwiazdy w najnowszej kampanii Oranżady Hellena: Viki Gabor, Roxie Węgiel i… Oranżada Hellena PartyArtystki młodego pokolenia Viki Gabor i Roxie Węgiel reklamują autentycznie najlepszą Oranżadę Hellena Party. Musująca nowość to gwiazda każdej imprezy, co udowadnia szeroko zakrojona kampania marki. Działania w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży będą realizowane od 16 listopada aż do końca karnawału.Oranżada Hellena zadbała, by o jej nowości było
głośno, jak na wystrzałowy produkt przystało! Do współpracy przy największej
kampanii telewizyjnej w historii kategorii szampanów dla dzieci zaangażowała
najpopularniejsze artystki młodego pokolenia: Viki Gabor i Roxie Węgiel. W
spotach, promujących bezalkoholowy szampan o niepowtarzalnym landrynkowym smaku,
piosenkarki zgodnie twierdzą, że Oranżada Hellena Party to gwiazda każdej
imprezy! Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia napoju. Viki Gabor
przyznaje, że urodziny i domówka najlepiej smakują z Oranżadą Hellena Party, a
święta i karnawał bez niej uważa za wręcz niemożliwe. Wtóruje jej Roxie Węgiel,
która poleca nową odsłonę kultowego napoju na epicką imprezę, street party, piknik czy na bal.
Emisję spotów z autentycznie najlepszą
Oranżadą Hellena Party zaplanowano w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat, TVN i
kanałach tematycznych. Imprezowa nowość będzie promowana również w Internecie –
w kanałach social media Oranżady Hellena oraz na profilach instagramowych wokalistek:
Viki Gabor i Roxie Węgiel. Ponadto w ramach kampanii przewidziano reklamy w prasie handlowej oraz
działania public relations.
Autentycznie najlepszy
bezalkoholowy szampan uzyska całoroczne silne wsparcie w punktach sprzedaży. W
placówkach handlowych pojawią się specjalne ekspozytory m.in. w postaci
oryginalnych standów w kształcie tortu. Nie zabraknie tzw. potykaczy,
umożliwiających zrobienie sobie zdjęcia z ulubioną gwiazdą! Dodatkowo do zakupu
Oranżady Hellena Party będą zachęcały wobblery, foldery i plakaty, które z
pewnością przyciągną uwagę nie tylko najmłodszych i nastoletnich konsumentów.
Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Grandes
Kochonos. Media zakupił dom mediowy Initiative Media. Działania PR prowadzi
agencja Kolterman Media Communications.
Więcej
informacji udziela:
Beata Kolterman
Kolterman Media Communications
tel. kom. 501 184 165
e-mail: b.kolterman@kolterman.pl
pełna lista aktualności
|