Hochland z najlepszą kampanią w konkursie Lider Forum Kampanie 2020!W konkursie Lider Forum Kampania 2020 pierwsze miejsce zdobyła kampania Hochland Naturalnie, że pyszny! Wyróżniona kampania promocyjna wystartowała z początkiem września i towarzyszy wprowadzeniu na rynek linii kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny! To absolutna nowość w kategorii serów topionych – produkty zawierają 100% naturalnych składników – pierwszy taki ser w Polsce! Na potrzeby kampanii powstała reklama „Pyszna rodzinna przygoda”, który podkreśla ważną dla Hochland rodzinną atmosferę, ciepłe, pozytywne emocje z elementami zaskoczenia i humoru.Do
konkursu Lider Forum Kampanie 2020 wpłynęły łącznie 24 zgłoszenia od 15 firm, a zaproszenie
otrzymały wszystkie
firmy mleczarskie w kraju. Do Jury konkursu zaproszono: Agnieszkę Maliszewską,
Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodniczącą COGECA; Waldemara
Nowakowskiego, Prezesa Polskiej Izby Handlu; Pawła Kowalewskiego, Prezesa
Zarządu Communication Unlimited, Janusza Górskiego, Dyrektora Wydawniczego,
Redaktora Naczelnego Forum Mleczarskiego Handel.
W
ocenie Jury konkursu Lider Forum Kampania 2020 kampania Hochland Naturalnie, że
pyszny! zyskała opinię spójnej w zakresie kreacji i profesjonalnej w
przeprowadzeniu i zdobyła pierwsze miejsce ex aequo z kampanią firmy Mlekpol.
Koncept
filmów reklamowych wpisuje się w potrzeby estetyczne współczesnych odbiorców,
przenosi widza w świat przygód, wywołując tym samym miłe asocjacje z produktem
marki. – ocenił
wyróżnioną kampanię Hochland - Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited,
Juror Konkursu Lider Forum Kampanie.
W
kampanii głównymi kanałami komunikacyjnymi są telewizja oraz Internet. Te media
idealnie się uzupełniają. Dzięki kombinacji telewizji i Internetu kampania ma
odpowiednią siłę, jest bardziej atrakcyjna, urozmaicona i przez to
skuteczniejsza. – powiedział Radosław Jurkowski,
Kierownik Marketingu w Hochland Polska, odpowiedzialny za przygotowanie
wyróżnionej kampanii.
Kampania Hochland Naturalnie, że pyszny! pojawiła się w
czasie trwania pandemii. W ramach działań pojawiły się aktywności public
relations w mediach konsumenckich i branżowych. Cieszymy się, że nasza kampania
została wyróżniona i znalazła się wśród najlepszych, dziękujemy! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR
& Marketing Services Manager w Hochland Polska.
Hochland działa na polskim rynku od ponad 25 lat, do
portfela marek należą najpopularniejsze sery: Hochland, Almette, Valbon.
Produkuje w Polsce w dwóch fabrykach: w Kaźmierzu i Węgrowie.
pełna lista aktualności
|