Nowość produktowa od marki Herbapol – Syropy do mleka!Do oferty syropów marki Herbapol dołączają innowacyjne produkty – syropy do mleka w dwóch smakach: kakao oraz truskawki. Te wzbogacone w witaminy i składniki mineralne oraz proste w użyciu nowości są dostępne w sprzedaży od września. To doskonały dodatek do mleka, ale również innych produktów nabiałowych. Wsparcie marketingowe obejmuje działania w VOD, prasie, kinie oraz na social mediach, na platformie szkolnej Librus i potrwa do końca listopada.Herbapol, lider w segmencie syropów wprowadził właśnie na rynek nowości
produktowe - bogate w smak syropy do mleka, które zawierają witaminy i minerały
wspierające rozwój dzieci i młodzieży. Jod
przyczynia się do prawidłowego wzrostu dzieci, cynk pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji poznawczych, wit. D pomaga w prawidłowym wchłanianiu
wapnia i fosforu, wit. B6 wpływa
korzystnie na prawidłowe funkcjonowanie układu nerwowego, a wit. C – układu odpornościowego.
Produkty świetnie sprawdzają się zarówno z mlekiem, kefirem, maślanką,
jogurtem naturalnym czy serkiem wiejskim, jak i napojami roślinnymi. To
doskonały dodatek do codziennych posiłków, w innowacyjny sposób suplementuje
dietę dzieci powyżej 3. roku życia.
Syropy dostępne są w butelkach szklanych o pojemności 420 ml. Cena
rekomendowana za jedną butelkę syropu to 5,99 zł.
Produkty są dostępne w sklepach stacjonarnych oraz w kanale
e-commerce, m.in. na https://e-herbapol.com.pl/syropy/syropy-do-mleka
„Herbapol-Lublin” S.A.
„Herbapol-Lublin”
S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu ponad 70 lat obecności
na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w
segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, czerwonych,
funkcjonalnych, białych i zielonych oraz drugie miejsce w kategorii dżemów.
„Herbapol-Lublin”
S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active.
Na bogate portfolio firmy składają się produkty należące do kategorii herbat,
m.in. herbatki owocowe, ziołowe, zielone i funkcjonalne, produktów dżemowych,
napojów oraz syropów. W 2019 roku do portfolio firmy dołączyły produkty z linii
BIO.
W 2017
roku firma zadebiutowała także w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie
linie herbat: Breakfast
i Premium.
W
2019 Herbapol-Lublin S.A. otrzymał m.in. Diament Forbesa dla najdynamiczniej
rozwijających się firm w Polsce, a wybrane produkty po raz kolejny zostały
wyróżnione nagrodą Kupców Polskich - Złoty Paragon oraz Hit Handlu.
Więcej
informacji znaleźć można na stronie www.herbapol.com.pl.
pełna lista aktualności
|