Perrier intensyfikuje obecność w PolsceLegendarna marka wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.Perrier,
francuska marka premium naturalnej wody mineralnej, należąca do Nestlé Waters, intensyfikuje
działalność w Polsce. Marka wprowadza dwa napoje gazowane na bazie naturalnej
wody mineralnej Perrier (jej zawartość to 99,9%): o smaku cytrynowym oraz
truskawkowym. To najlepiej sprzedające się warianty na świecie. Znakomicie gaszą
pragnienie również dzięki wysokiemu nasyceniu dwutlenkiem węgla. Przy
komponowaniu składu wykorzystano naturalne aromaty; żaden z wariantów nie
zawiera cukru. Oba produkty będą dostępne od początku września w sieci sklepów
Żabka w eleganckich, smukłych puszkach o pojemności 250 ml.
- Perrier
to globalna ikona wśród marek wód premium, obecna w 140 krajach. Kultowa
zielona butelka, której tradycja sięga 1863 roku, jest bardzo dobrze rozpoznawana
również w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki
Perrier. - Swój charakter zawdzięcza nie tylko unikalnym walorom, ale i wizerunkowi:
jest zaskakująca, oryginalna, a przy tym elegancka i naturalna. Postanowiliśmy
wesprzeć wprowadzenie nowych wariantów smakowych uruchomieniem profilu marki na
Instagramie oraz kampanią, do której zaprosiliśmy influencerów
podzielających wartości marki.
Profil perrierpolska wystartował w
sierpniu, równolegle ruszyła współpraca z influencerami, mająca na celu
wzmacnianie świadomości i wizerunku marki Perrier w Polsce.
- Marka Perrier pozycjonowana
jest jako produkt dla ludzi, którzy lubią się wyróżniać, aktywnie spędzają czas
i potrzebują znakomitego orzeźwienia. Są społecznie zaangażowani, a jeśli nie
mogą spotykać się z przyjaciółmi, pozostają z nimi w stałym kontakcie za
pośrednictwem mediów społecznościowych. Trochę szaleni, zaskakujący, nie znoszą
nudy – dodaje Marta Foryś-Ząbczyńska – Na tej podstawie zaprosiliśmy do współpracy
12 instagramerek i instagramerów: naturalnych ambasadorów marki.
Efekty
współpracy – w tym fantazyjnej sesji zdjęciowej, zrealizowanej w baśniowej
scenerii – można oglądać na kontach takich influencerów, jak: Oliwia Bugała
(CheersMyHeels), Kamil Owczarek (kamilowczarek), Kasia Osipowicz (osipowiczka),
Artur Golec (artgolec), Rafał Wiewióra (raff_wie), Basia Kaszuba (bu.sia),
Damian Rezlerski (damian_rezlerski), Konrad Pondo (konradpondo), Agata Sawicka
(agasava), Michał Kalcowski (majkel_kalcowski), Paulina Twardowska
(dry.risers), Maja Janowska (majajanowska).
Hasztagi
kampanii to: #perrier, #perrierpolska, #wodaperrier.
Kampania
została zainicjowana w Polsce i jest realizowana przez lokalny oddział Nestlé.
Wspierają ją partnerzy: dom mediowy UMT, agencja 4uture, Tomek Małek – ekspert
w dziedzinie miksologii oraz mistrz świata w sztuce flair. Autorem zdjęć
jest Krzysztof Adamek.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w
obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600
produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA,
KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim
rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w
8 lokalizacjach.
O Nestlé Waters
Numer 1 na świecie w produkcji wody
butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach,
posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio
Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych
po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody
gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez
te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody
oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi
społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje
kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu
zmniejszenia wpływu na środowisko.