Już w październiku II edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji w formule hybrydowej27-28 października 2020 roku w Sheraton Grand Warsaw odbędzie się II edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji. Wydarzenie skupi w jednym miejscu kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formie hybrydowej, łączącej elementy tradycyjnego kongresu oraz aktywności online na dedykowanej platformie konferencyjnej.Kongres
Nowoczesnej Dystrybucji to unikatowe wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski.
Swój udział w charakterze prelegentów potwierdzili prezesi największych
międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz koncernów FMCG. Liderzy
branży podejmą liczne dyskusje nt. przyszłości sektora handlu i dystrybucji,
zwłaszcza w kontekście zmian wywołanych przez pandemię COVID-19, wzywań
środowiska i przyspieszonej digitalizacji gospodarki, a także wyznaczą
strategiczne kierunki działania na najbliższe lata – mówi Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej
Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Fundacji Nowoczesnej Dystrybucji,
a zarazem Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.
W ramach bloku tematycznego
podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostaną szanse
i zagrożenia, będące następstwem przekształceń w gospodarce, oraz zmiany dotyczące
m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy oraz łańcucha dostaw. Kolejny
blok tematyczny poświęcony będzie problematyce Nowego Zielonego Ładu. Eksperci poruszą kwestie wyzwań środowiskowych
i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i
handlowym. Podczas wydarzenia nie zabraknie również tematów związanych z digitalizacją
gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku
RetailTec omówione zostaną zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi,
rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.
Wydarzenie stanowić
będzie doskonałą okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi
ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.
Wydarzenie
odbędzie się w bezpiecznej formule hybrydowej, pozwalającej na połączenie
tradycyjnego spotkania z aktywnością online na dedykowanej platformie
konferencyjnej. Dzięki temu możliwe będzie kontynuowanie idei Kongresu
Nowoczesnej Dystrybucji, przy zapewnieniu wszystkim uczestnikom bezpieczeństwa
zgodnego z obowiązującymi standardami.
Organizatorem
Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest
propagowanie rozwoju handlu i działania wizerunkowe na rzecz branży.
Więcej informacji
i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady
bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres
pełna lista aktualności
|