Legislacja
Food-Lex
 
Dodatki do żywności
i aromaty
 
Zanieczyszczenia
 
RWS - Referencyjne Wartości Spożycia
 
Trzymaj Formę !

   

 pl   en             
 
Jesteś tutaj: strona główna > AKTUALNOŚCI

AKTUALNOŚCI
Wpływ koronawirusa na rynek słodyczy
Wybuch pandemii i lockdown przełożyły się na mniejszą sprzedaż słodyczy, zwłaszcza impulsowych. Luzowanie obostrzeń przywróciło popyt na czekoladki. Teraz branża obawia się drugiej fali epidemii jesienią. Lepiej ma być za rok - podaje "Rzeczpospolita".

Koronawirus zmienił wybory konsumentów.

– Widzimy większe zainteresowanie produktami w opakowaniach zbiorczych, ciągle zyskują też na znaczeniu marki, które konsument zna od lat. Klienci dziś nie eksperymentują – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska, rzeczniczka prasowa Mondelez International Polska oraz członek Zarządu PFPŻ ZP:


Dodaj do:   Dodaj kanał RSSRSS   Dodaj do facebook.comFacebook

pełna lista aktualności

Członkowie PFPŻ ZP

Dołącz do nas!
Serwis PFPŻ wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.
Akceptuję politykę prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisie
zamknij