Nestlé startuje z marką YES! Nowe batony wyróżnia prosty skład, a także innowacyjne opakowanie z papieru nadającego się do recyklinguW Polsce debiutują batony YES! To linia przekąsek o atrakcyjnej recepturze na bazie orzechów, owoców oraz ciemnej czekolady – składników, których konsumenci coraz częściej szukają w swoich słodyczach. Nowe batony będą dostępne w papierowym, nadającym się do recyklingu, opakowaniu.Nestlé
wprowadza do sprzedaży dwa warianty batonów YES!: migdałowy z solą morską oraz
bananowy z orzechami pekan – oba smaki mają w składzie także prażone orzeszki
ziemne oraz ciemną czekoladę „couverture” z kakao z certyfikatem UTZ. Charakter marki podkreśla innowacyjne
dla tej kategorii opakowanie, wykonane z papieru nadającego się do recyklingu.
Marka YES! doskonale wpisuje się
w najważniejsze trendy, które obserwujemy na rynku słodyczy. Konsumenci chętnie
sięgają po przekąski, w których znajdą wysokiej jakości składniki: orzechy,
suszone owoce czy ciemną czekoladę. Jednocześnie wciąż niezwykle ważne są dla
nich walory smakowe – zróżnicowane tekstury, zaskakujące połączenia smaków np.
słodko-słonego, dzięki którym produkt spełnia obietnicę kategorii i sprawia
przyjemność podczas jedzenia – komentuje Anna Mitura, Dyrektor Działu Słodyczy w Nestlé Polska, i dodaje – Marka YES!
cieszy się dużą popularnością na zagranicznych rynkach, dlatego jesteśmy
przekonani, że przypadnie do gustu także polskim konsumentom. Niewątpliwie jej dodatkowym
atutem jest opakowanie z papieru, które jest odpowiedzią na istotny – zarówno z
perspektywy kupujących, jak i środowiska – trend ekologiczny.
Produkty tej
kategorii przeważnie pakowane są w folię i laminaty z tworzyw sztucznych.
Opracowanie przez Nestlé bezpiecznej alternatywy i skuteczne zastosowanie
papieru, zachowującego jakość i świeżość produktu, to efekt prac specjalistów
m.in. z Instytutu Badań nad Opakowaniami Nestlé, a tym samym kolejny krok firmy
na rzecz redukcji plastiku. Surowiec, stosowany do pakowania batonów YES!,
pochodzi ze zrównoważonych źródeł certyfikowanych godłami Forest Stewardship
Council (FSC) oraz The Program for the Endorsement of Forest Certification.
Produkty
spod logo YES! są źródłem białka i błonnika, nie zawierają glutenu, sztucznych
barwników ani konserwantów. Są również odpowiednie dla wegetarian. Każdy baton,
o wadze 35 g, dostarcza mniej niż 190 kcal. To zatem wartościowa
przekąska, która sprawdzi się np. przed treningiem czy w przerwie w pracy.
Batony YES! będą
dostępne w lipcu br. w sieci Żabka. Sugerowana cena regularna to 4,49 zł, a
promocyjna – 3,99 zł.
pełna lista aktualności
|