Grześki latem nie pływają w czekoladzie!W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.Grześki to silna polska marka z długoletnią
tradycją i jedne z najchętniej kupowanych wafelków impulsowych w Polsce. Z
szerokiej oferty produktowej, na lato marka rekomenduje szczególnie warianty
bez czekolady, takie jak: Grześki
dziel na 6, Grześki Mega kakaowe i Grześki Gofree.
Kampanię
telewizyjną pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie” w punktach
sprzedaży wspierają dodatkowe ekspozytory i dedykowane materiały POS. Marka
będzie komunikować kampanię w ramach swoich kanałów social media (Facebook oraz
Instagram).
Media do kampanii zakupił Initiative. Komunikację
PR prowadzi Kolterman Media Communications.
Marka:
Grześki Producent: Colian Sp. z o.o.
www.grzeski.pl
pełna lista aktualności
|