Hochland w Polsce – jakość, bezpieczeństwo i pyszny smakHochland rozpoczyna nową kampanię digitalową. Jej głównym przesłaniem jest podkreślenie wyróżników związanych z obecnością firmy w Polsce – produkcja w dwóch krajowych zakładach, szczególna dbałość o zachowanie standardów bezpieczeństwa, współpraca z ponad 500 rodzinnymi gospodarstwami. Wszystkie one składają się na wysoką jakość i pyszny smak serów Hochland, które cieszą się szerokim uznaniem polskich konsumentów.Firma
Hochland działa na polskim rynku już od ponad 25 lat i zajmuje pozycję
niekwestionowanego lidera w kategorii serów. Produkcja dostępnego w sklepach
asortymentu Hochland odbywa się w dwóch nowoczesnych, krajowych zakładach – w
Kaźmierzu w Wielkopolsce oraz w Węgrowie na Mazowszu. Cały proces produkcyjny
podlega stałej, pełnej kontroli i przebiega z zachowaniem najwyższych
standardów higieny i jakości. Hochland od lat stawia na współpracę z polskimi,
rodzinnymi gospodarstwami, budując z nimi długotrwałe, partnerskie relacje.
Dostarczane przez nich polskie mleko jest wysokiej jakości surowcem, na bazie
którego powstają sery Hochland.
Na potrzeby rozpoczynającej się właśnie kampanii digitalowej, został
stworzony materiał filmowy, który w skompilowanej formie przedstawia obecność
Hochland w Polsce i najważniejsze fakty z nią związane. – Przez ponad 25 lat
funkcjonowania na polskim rynku udało nam się zbudować pozycję lidera i zdobyć
zaufanie konsumentów – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR &
Marketing Services Manager w Hochland Polska. – W naszej nowej kampanii
podkreślamy, jak mocno firma jest tu zakorzeniona. Pokazujemy standardy, według
których działamy i wartości, które są dla nas ważne. To one składają się na
nasz sukces. Każdego dnia w całej Polsce konsumenci zjadają prawie 2 400 000
kanapek z naszymi serami ! Jesteśmy dumni, że nasze sery goszczą codziennie w
tak wielu polskich domach.
Na potrzeby kampanii został przygotowany
materiał filmowy: https://www.youtube.com/watch?v=qjOBEtrZq48&t=2s
pełna lista aktualności
|